Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45747
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Кременчук :: Запитання: 47496  
Тетяна запитує:
Добрий день! Прошу Вас допомогти з питанням "Використання ментальних карт для формування алгоритмічного та логічного мислення учнів початкової школи". Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Радимо для опрацювання таку літературу:
Лавренова М. В. Ментальні карти як новації в освітньому процесі [Електронний ресурс] / М. В. Лавренова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 1. — С. 36-40. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_9.
Лісецька І. С. Створення ментальних карт - інноваційний спосіб організації інформації під час навчання [Електронний ресурс] / І. С. Лісецька, Ю. М. Воляк // Український журнал перинатологія і педіатрія. — 2022. — № 1. — С. 45-48. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2022_1_10.
Паніна Л. Ментальна карта як засіб візуалізації навчальної інформації учнями закладів загальної середньої освіти на уроках української мови та літератури [Електронний ресурс] / Л. Паніна // Нова педагогічна думка. — 2020. — № 4. — С. 60-63. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_4_14.
Перебийніс С. Когнітивні освітні технології ХХІ століття. Використання ментальних карт на уроках математики : сучасні технології / С. Перебийніс // Математика в рідній школі. — 2022. — № 1. — С. 17-30.
Руденко Н. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики [Електронний ресурс] / Н. Руденко // Освітологічний дискурс. — 2020. — № 2. — С. 92–104. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2020_2_10.
Руденко Н. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики [Електронний ресурс] / Н. Руденко // Освітологічний дискурс. — 2020. — № 2. — С. 92–104. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2020_2_10.
Свєтлова Т. В. Формування медіаграмотності в процесі навчання математики : методика та пошук / Т. В. Свєтлова // Математика в школах України. — 2020. — № 19-21. — С. 11-24.
Сис М. В. Практичне використання «Ментальних карт» [Електронний ресурс] / М. В. Сис // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/prakticne-vikoristanna-mentalnih-kart-375216.html. — Дата звернення : 06.11.2023.
Шахіна І. Використання ментальних карт у навчальному процесі [Електронний ресурс] / І. Шахіна, Р. Медведєв // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — 2015. — Вип. 8(3). — С. 73-78. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(3)__15.
Юрченко М. С. Ментальні карти та їх використання в освітньому процесі під час вивчення математики [Електронний ресурс] / М. С. Юрченко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/mentalni-karti-ta-ih-vikoristanna-v-osvitnomu-procesi-pid-cas-vivcenna-matematiki-457206.html. — Дата звернення : 06.11.2023.
Ярмольчук С. С. Ментальні карти . Використання майндмеппінгу в освітньому процесі [Електронний ресурс] / С. С. Ярмольчук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/mentalni-karty-vykorystannia-maindmeppinhu-v-osvitnomu-protsesi-714279.html. — Дата звернення : 06.11.2023.

.: Розділ: Освіта :: 3.11.2023 09.35.52 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.307167 seconds