Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Поліна із міста: Київ :: Запитання: 47650  
Поліна запитує:
Добрий день. Потрібні матеріали до занять чи розробки/конспекти з вивчення приголосних звуків для дітей з вадами мовлення. Заздалегідь дякую.
Наша відповідь:
Поліно, добрий день. Радимо вам таку літературу:
Білокур А. В. Диференціація звуків (р), (л) у складах і словах : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя / А. В. Білокур // Бібліотечка вихователя дитячого садка. — 2021. — № 5. — С. 23-24.
Білокур І. Логопедичні вправи на розвиток мовлення : картки для автоматизації та диференціації звуків [р], [р'] / І. Білокур, Т. Поліщук // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 40 – 69.
Веремчук О. Гарбузикові подарунки : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП : спеціальна освіта / О. Веремчук // Дошкільне виховання. — 2023. — № 8. — С. 34-36.
Власенко Н. Звук [у], буква «У, у» : формування навичок читання для дітей із РАС : 1-й клас / Н. Власенко // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 15-16. — С. 58-69.
Гетьманенко І. Звуки голосні шукаємо і додому повертаємо : заняття для дітей старшої групи / І. Гетьманенко // Дошкільне виховання. — 2021. — № 3. — С. 26-29.
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Залізняк Н. В. Формування культури здоров'я та мовлення дітей з особливими освітніми потребами на основі мистецтва евритмії : з досвіду роботи / Н. В. Залізняк// Логопед. — 2020. — №6. — С. 19-23.
Коротка О. Прогулянка до старого дуба : заняття для дітей старшої групи з ФФНМ (диференціація звуків [д-д'] і [т-т']) / О. Коротка // Дошкільне виховання. — 2016. — № 10. — С. 30-31.
Котова Л. Пригоди жабки Кваки : індивідуальне логопедичне заняття з дитиною старшої групи із ЗНМ : логопедія / Л. Котова // Дошкільне виховання. — 2022. — № 3-4. — С. 23-25.
Краснік О. Постановка звука «К» : тема номера : індивідуальне занняття для дітей із ринолалією / О. Краснік // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 14-37.
Логопедичні вірші : у логопеда // Карамельки. — 2023. — № 3. — С. 28-29.
[Перевірено практикою: дошкільний вік] : [добірка матеріалів] // Логопед. — 2020. — № 7. — С. 28-39.
У Всесвіті звуків : світ дошкілля : [добірка матеріалів] // Розкажіть онуку. — 2018. — № 3. — С. 45-54.
Царькова Т. «Граматичні смужки» – наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.
Чорна О. П. Сучасні методичні підходи в роботі логопеда по закріпленню вимови звука у молодших школярів [Електронний ресурс] / О. П. Чорна // Логопедія. — 2011. — № 1. — С. 92-95. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_22.
Янкевич Т. Логосенсорика : тема номера : вправи для коригувальних занять із дітьми з ООП / Т. Янкевич, О. Яковенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 6-13.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.02.2024 20.58.50 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.236636 seconds