Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47701  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть знайти літературу на тему: "Особливості логопедичної роботи з дітьми ІІ рівня сформованості мовлення. " Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Даниленко Д. О. Особливості організації роботи в логопедичній групі [Електронний ресурс] / Д. О. Даниленко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-organizacii-roboti-v-logopedicnij-grupi-189781.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Зелінська-Любченко К. О. Корекційно-логопедична робота з розвитку мовлення в дітей дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 8-13. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_3.
Зелінська-Любченко К. О. Роль пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Молодий вчений. — 2016. — № 11.1. — С. 48-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Мазорук І. В. Комплексний підхід до логопедичної роботи з дітьми із складними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мазорук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/kompleksnij-pidhid-do-logopedicnoi-roboti-z-ditmi-iz-skladnimi-porusennami-movlenna-363009.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Парфенова Г. Стан сформованості усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / Г. Парфенова // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 1. — С. 64-71.
Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції : монографія / Н. В. Савінова, Н. В. Стельмах, І. В. Середа, В. А. Кисличенко, Н. А. Шавліс; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв : Іліон, 2017. — 269 c.
Рібцун Ю. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 3-9.
Судак Т. Чому грамота важлива? : [тематична добірка] / Т. Судак // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 7-8. — С. 8-29.
Фомич А. О. Напрямки логопедичної роботи з формування вимови у дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / А. О. Фомич // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/napramki-logopedicnoi-roboti-z-formuvanna-vimovi-u-ditej-z-tazkimi-porusennami-movlenna-248762.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Царькова Т. «Граматичні смужки» – наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.
Янкевич Т. Логосенсорика : тема номера : вправи для коригувальних занять із дітьми з ООП / Т. Янкевич, О. Яковенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 6-13.

.: Розділ: Інше :: 13.03.2024 12.05.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.23942 seconds