Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45773
   


Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47806  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть будь ласка з пошуком літератури на тему: . Формування кількісних уявлень.
Наша відповідь:
Наталю, добрий день. Радимо таку літературу:
Ардобацька К. В. Корекційна спрямованість дидактичних ігор у формуванні кількісних уявлень в учнів допоміжної школи : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / К. В. Катерина ; Інститут дефектології АПН України. — Київ, 1999. — 19 с.
Бондар С. Г. Використання мнемотехнології при формуванні кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Г. Бондар // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-mnemotehnologii-pri-formuvanni-kilkisnih-uavlen-u-ditej-starsogo-doskilnogo-viku-537859.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Дондик А. А. Дидактичні ігри на розвиток кількісних уявлень [Електронний ресурс] / А. А. Дондик // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-na-rozvitok-kilkisnih-uavlen-245782.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Житкова Л. Л. Методична розробка для вихователів дидактичних ігр з розвитку кількісних уявлень у старшій групі «Не помились» віку [Електронний ресурс] / Л. Л. Житкова // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/metodicna-rozrobka-dla-vihovateliv-didakticnih-igr-z-rozvitku-kilkisnih-uavlen-u-starsij-grupi-ne-pomilis-462129.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Кірієнко С. А. Конспект заняття з формування елементарних математичних уявлень (молодшій вік) Тема: «Врятуємо Веселку» [Електронний ресурс] / С. А. Кірієнко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-formuvanna-elementarnih-matematicnih-uavlen-molodsij-vik-tema-vratuemo-veselku-441970.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Коваленко А. В. Дидактичні ігри з розвитку кількісних уявлень [Електронний ресурс] / А. В. Коваленко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-z-rozvitku-kilkisnih-uavlen-283916.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Козин М. В. Дидактичні ігри для дітей на формування елементарних математичних уявлень [Електронний ресурс] / С. А. Кірієнко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-dla-ditej-na-formuvanna-elementarnih-matematicnih-uavlen-216499.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Манойло Т. В. Дидактичні ігри з розвитку кількісних уявлень у старшій групі: «Мої перші цифри» [Електронний ресурс] / Т. В. Манойло // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/didakticni-igri-z-rozvitku-kilkisnih-uavlen-u-starsij-grupi-moi-persi-cifri-452678.html. — Дата звернення : 15.05.2024.
Стасюк Ю. О. Конспект заняття з формування кількісних уявлень в середній групі «Математична казка про курочку рябу» [Електронний ресурс] / Ю. О. Стасюк // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konspekt-zaniattia-z-formuvannia-kilkisnykh-uiavlen-v-serednii-hrupi-matematychna-kazka-pro-kurochku-riabu-671605.html. — Дата звернення : 15.05.2024.

.: Розділ: Інше :: 15.05.2024 10.31.21 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47802  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть будь ласка з пошуком літератури на тему: "Методика нейропсихологічного дослідження дітей із системними порушеннями мовлення""
Наша відповідь:
Добрий день. Наталю, перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Гаврилова Н. С. Нейропсихологічна структура та механізми порушення фонематичних процесів у дітей з дислалією, ринолалією та дизартрією [Електронний ресурс] / Н. С. Гаврилова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2010. — Вип. 15. — С. 120-127. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_30.
Дегтяренко T. B. Комплекс нейропсихологічного обстеження, адаптований для дітей старшого дошкільного віку, для визначення стану психомоторики, перцептивно-когнітивних функцій і мовленнєвого розвитку / T. B. Дегтяренко, О. С. Іванова, Ю. О. Тубичко // Наука і освіта. — 2008. — № 6. — С. 42-45.
Дегтяренко Т. В. Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Т. В. Дегтяренко, Н. В. Павлова // Наука і освіта. — 2016. — № 8. — С. 30-37. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_8_7.
Журавльова Л. С. Нейропсихологічне обстеження як складова комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією [Електронний ресурс] / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2017. — Вип. 33. — С. 16-22. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_5.
Конопляста С. Ю. Логопсихологія : навч. посіб. / С. Ю. Конопляста, Т. В. Сак. — Київ : Знання, 2010. — 294 c.
Лопатинська Н. Особливості нейропсихологічного забезпечення комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в умовах дизонтогенетичного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Лопатинська // Педагогічний часопис Волині. — 2019. — № 2. — С. 113-126. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2019_2_19.
Мазуренко В. А. Мовлення як предмет нейропсихологічного і психолінгвістичного дослідження [Електронний ресурс] / В. А. Мазуренко // Психолінгвістика. — 2012. — Вип. 11. — С. 82-89. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_11.
Мартиненко І. В. Системні порушення мовлення в ракурсі медико-психолого-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / І. В. Мартиненко // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 41-47. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_6.
Мартиненко І. В. Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мартиненко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2015. — Вип. 5(2). — С. 198-207. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(2)__20.
Махукова Т. В. Психолінгвістичний підхід у логопедичному дослідженні мовної здібності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Т. В. Махукова, І. В. Макаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2022. — № 6. — С. 92-97. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_6_16.
Пангелова Н. Нейропсихологічні засади активізації мовлення дітей старшого дошкільного віку при виконанні рухових дій [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Т. Круцевич // Psycholinguistics. — 2019. — Vol. 25, Iss. 1. — С. 232-255. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_13.
Родіна Н. В. Патопсихологія з елементами нейропсихології : навч.-метод. посіб. для студентів ВНЗ III - IV рівнів акредитації / Н. В. Родіна; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — Донецьк; Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова, 2015. — 195 c.
Смоляк В. М. Нейропсихологічний статус старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня [Електронний ресурс] / В. М. Смоляк, А. В. Турубарова // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). — 2024. — № 3. — С. 974-982. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_3_87.
Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і пер-цептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. О. Тубичко // Наука і освіта. — 2013. — № 1-2. — С. 222-225. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_60.
Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку / Ю. О. Тубичко // Наука і освіта. — 2013. — № 1/2. — С. 222-225.
Шевцов А. Г. Нейропсихологічний підхід у корекції розвитку дітей з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] / А. Г. Шевцов, О. В. Ільїна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2015. — Вип. 5(2). — С. 347-360. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(2)__34.
Шеремет М. К. Нейропсихологічний аспект готовності до шкільного навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / М. К. Шеремет, Ю. В. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2016. — Вип. 32(2). — С. 240-247. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_32(2)__44.
Шеремет М. К. Нейропсихологічні засади формування мовлення у дітей із ТПМ [Електронний ресурс] / М. К. Шеремет, Ю. В. Коломієць // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2012. — Вип. 3. — С. 384-393. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_48.

.: Розділ: Інше :: 14.05.2024 09.35.46 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Ольга із міста: Хмельницький :: Запитання: 47790  
Ольга запитує:
Не можу зрозуміти, чому здійснюючм розширений пошук за номерами, наданими вами з конкретного питання, не відображається інформація по жодному?
Наша відповідь:
Добрий день, Ольго! Алгоритм пошуку: Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання. Обов’язково потрібно написати код підтвердження.

.: Розділ: Інше :: 8.05.2024 16.55.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Київ :: Запитання: 47741  
Наталія запитує:
Доброго дня! Потрібна література, щодо "Методика та інструментарій для обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами."
Наша відповідь:
Базима Н. В. Обстеження стану мовлення у дітей з аутистичними порушеннями дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. В. Базима // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 19(2). — С. 230-237. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__30
Барабаш О. Ми з весною помандруємо, різні голоси почуємо : музичне тематичне заняття для дітей середньої групи з особливими освітніми потребами / О. Барабаш // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 36-38.
Білокур І. Логопедичні вправи на розвиток мовлення : картки для автоматизації та диференціації звуків [р], [р'] / І. Білокур, Т. Поліщук // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 40 - 69.
Бушанова Т. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок : взаємодіємо зі спеціалістами / Т. Бушанова С. Зарва // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 43-46.
Веремчук О. Гарбузикові подарунки : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП : спеціальна освіта / О. Веремчук // Дошкільне виховання. — 2023. — № 8. — С. 34-36.
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Зарва С. Багатогранний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи : світ гри /С. Зарва, Т. Бушанова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 10. — С. 30-31.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Кизименко Ю. Формуємо в немовленєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії : взаємодіємо зі спеціалістами / Ю. Кизименко // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 8. — С. 22-26.
Кисличенко В. А. Обстеження сформованості граматичних категорій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в умовах побутового білінгвізму [Електронний ресурс] / В. А. Кисличенко, А. О. Копилова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 3. — С. 187-192. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_32
Логопедичний практикум : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 3. — С. 3-31.
Мазур Л. Пташині клопоти : підгрупове логопедичне занятя для дітей старшої групи / Л. Мазур // Дошкільне виховання. — 2023. — № 5. — С. 24-26.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Рібцун, Юлія. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Рібцун, Юлія // Дошкільне виховання. - 2024. - № 1. - С. 3-9.
Рудь Г. Ґудзики запрошують до гри : світ гри : ігри для дітей з особливими освітніми потребами / Г. Рудь, Н. Склянчук // Дошкільне виховання. — 2022. — № 10. — С. 16-17.
Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / С. О. Хоменко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2014. — Вип. 27. — С. 215-220. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_47
Царькова Т. "Граматичні смужки" - наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.

.: Розділ: Інше :: 5.04.2024 18.26.23 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47701  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть знайти літературу на тему: "Особливості логопедичної роботи з дітьми ІІ рівня сформованості мовлення. " Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Даниленко Д. О. Особливості організації роботи в логопедичній групі [Електронний ресурс] / Д. О. Даниленко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-organizacii-roboti-v-logopedicnij-grupi-189781.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Зелінська-Любченко К. О. Корекційно-логопедична робота з розвитку мовлення в дітей дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 8-13. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_3.
Зелінська-Любченко К. О. Роль пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Молодий вчений. — 2016. — № 11.1. — С. 48-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Мазорук І. В. Комплексний підхід до логопедичної роботи з дітьми із складними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мазорук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/kompleksnij-pidhid-do-logopedicnoi-roboti-z-ditmi-iz-skladnimi-porusennami-movlenna-363009.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Парфенова Г. Стан сформованості усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / Г. Парфенова // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 1. — С. 64-71.
Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції : монографія / Н. В. Савінова, Н. В. Стельмах, І. В. Середа, В. А. Кисличенко, Н. А. Шавліс; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв : Іліон, 2017. — 269 c.
Рібцун Ю. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 3-9.
Судак Т. Чому грамота важлива? : [тематична добірка] / Т. Судак // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 7-8. — С. 8-29.
Фомич А. О. Напрямки логопедичної роботи з формування вимови у дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / А. О. Фомич // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/napramki-logopedicnoi-roboti-z-formuvanna-vimovi-u-ditej-z-tazkimi-porusennami-movlenna-248762.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Царькова Т. «Граматичні смужки» – наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.
Янкевич Т. Логосенсорика : тема номера : вправи для коригувальних занять із дітьми з ООП / Т. Янкевич, О. Яковенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 6-13.

.: Розділ: Інше :: 13.03.2024 12.05.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 1.479459 seconds