Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 44615
   


Автор запитання: наталія із міста: мукачево :: Запитання: 40343  
наталія запитує:
Доброго дня! Допоможіть будь ласка в пошуку матеріалів для курсової за темою "Задачі з фізики та організація учнів під час їх розвязання"
Наша відповідь:
Доброгодня, Наталіє, радимо скористатися наступними джерелами інформації:

Андрєєв А. М. Розвиток уміння формулювати і розв'язувати експериментальні задачі з фізики у процесі винахідницької діяльності старшокласників : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / А. М. Андрєєв; Державний вищий навчальний заклад "Запорізький національний ун-т" МОН України. - Запоріжжя, 2007. - 262 арк.: рис., табл.

Віднічук М. А. Формування вмінь розв'язувати винахідницькі задачі в курсі фізики загальноосвітньої школи : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / М. А. Віднічук ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2003. - 238 арк.

Казачков Н. О. Інноваційні технології узагальнюючих уроків, як засоби активізації пізнавальної діяльності учнів зфізики у 7-8 класах основної школи / Н. О. Казачкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 22. - С. 145-149.


Кордюк Ю. П. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках фізики / Ю. П. Кордюк // Фізика в школах України. - 2013. - № 23-24. - С. 7-9.

Олійник В. Активізація пізнавальної діяльності учнів 7-8 класів на уроках фізики / В. Олійник // Фізика та астрономія в школі. - 1998.- № 4. - С.38-39.

Опачко М. В. Професійна орієнтація учнів в процесі розв'язування задач фізико-технічного змісту : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / М. В. Опачко ; Ужгородський національний ун-т. - Ужгород, 2001. - 257 арк.


Охрименко Н. Креативне мислення та пізнавальна діяльність / Н. Охрименко // Відкритий урок. - 2010. - № 6. - С. 52-54

Рибалко А. В.Система дослідницьких задач як засіб розвитку продуктивного мислення старшокласників у навчанні фізики : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / А. В. Рибалко; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2007. - 282 арк.

Творчі доробки вчителів фізики] : [добірка статей] // Все для вчителя. - 2012. - № 13-14. - С. 5-74.

Халіна К. Є. Пізнання, практична діяльність та спілкування на уроках фізики / К. Є. Халіна // Фізика в школах України : наук.-метод. журн. - 2012. - № 15/16. - С. 10-19.

Задачі з фізики: Методичні вказівки. Приклади розв’язування // http://imfn.lviv.ua/zf/?page_id=151
Організація роботи по розв'язуванню задач // http://physics.kpi.ua/moodlephysics/mod/page/view.php?id=23

.: Розділ: Фізика. Хімія :: 28.02.2017 21.14.13 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 1.052266 seconds