Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 32 .:. Запитань у базі: 44553
   


Автор запитання: наталія із міста: хуст :: Запитання: 40357  
наталія запитує:
Добрий день. Допоможіть підібрати матеріал до курсової роботи на тему:"Шляхи підвищення ефективності підготовки домашніх завдань з математики дітьми з порушенням розвитку". Гарно дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Наталія! Можу Вам порекомендувати окремі матеріали щодо Вашої теми: підготовка домашнього завдання, робота з дітьми з порушенням розвитку, вивчення математики. Думаю, дещо Вам знадобиться.
1. Неперервна освіта осіб з порушеннями слуху: проблеми реалізації // http://www.vmurol.com.ua/upload/Naukovo_doslidna robota/Materiali pro naukovu diyalnist/Actualni problemi/Act_problemi/IX_Act problemi_tezi_Sekciya2-4_2008.pdf
2. Оптимізація домашнього завдання як один із засобів підвищення якості знань // http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/42968/
3. До питання методів навчання математики на початковому етапі в спеціальних загальноосвітніх школах для дітей з порушеннями слуху // http://www.vmurol.com.ua/upload/Naukovo_doslidna robota/Elektronni_vidannya/Act_problemi/2008/3/48.pdf
4. Домашні завдання та форми їх перевірки // http://www.studfiles.ru/preview/5720540/page:23/
Дидактична гра як засіб підвищення ефективності уроку математики // http://dorobok.edu.vn.ua/article/view/1476
5. Домашні завдання та розвиток творчих здібностей учнів за допомогою домашніх завдань // http://ua-referat.com/
6. Удодік, Л. О. Сходинки до вершини : урок-гра з математики у підготовчому класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. О. Удодік // Початкове навчання та виховання. - 2015. - № 31-32. - С. 31-35.
7. Масловська, Ю. С. Особливості формування мотивації до навчання в дітей з особливими потребами / Ю. С. Масловська // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 7. - С. 13-14.
8. Задворнова, О. М. Сучасний підхід до організації навчання особливих дітей / О. М. Задворнова // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 11. - С. 2-5.
9. Гриш, Н. І. Діагностичний інструментарій роботи з особливою дитиною та її батьками / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. - 2016. - № 12. - С. 20-22.
10. Биков, І.В. Виконуємо домашнє завдання / І. В. Биков // Педагогічна майстерня. - 2011. - № 4. - С. 22-25.
11. Розкажи дзеркалу домашнє завдання : секретні файли про тебе / худож. Н. Анікіна // Барвінок. - 2014. - № 10. - С. 20-21.
12. Шотурко, Н. І. Виховання в учнів стійкого інтересу до вивчення математики : з досвіду роботи / Н. І. Шотурко // Обдарована дитина. - 2010. - № 8. - С. 12-15.
13. Кіщук, Наталія. Математика на папері у клітинку / Н. Кіщук // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 36-41.

.: Розділ: Математика :: 2.03.2017 09.28.58 :.
.: Львівська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.200811 seconds