Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46023 |
|
|
|
Версія для друку
Автор запитання: Світлана із міста: Дніпропетровськ :: Запитання: 15651 |
Світлана запитує:
Розшукую інформацію про зарубіжний досвід та досвід України у підходах до виміру (оцінки) ефективності, результативності(дієвості)соціальної реклами.
Наша відповідь:
1. http://www.oca.com.ua/artic/a10.pdf
2. http://209.85.129.132/search?q=cache:lND-LTclwokJ:consumerunion.org.ua/projects.php?art_id=75 ефективність соціальної реклами&hl=uk&ct=clnk&cd=2&gl=ua
3. http://209.85.129.132/search?q=cache:ghK0hJy5uhcJ:www.ekpu.lublin.pl/naukidni/shubina/shubina.html ефективність соціальної реклами&hl=uk&ct=clnk&cd=10&gl=ua
4. http://h.ua/story/48583/
5. http://www.day.kiev.ua/192846/
6. http://www-philology.univer.kharkov.ua/katedras/prof_sites/lavryk/lavryk_9.pdf
7. 60.59(4УКР)
М54
Методичні рекомендації щодо технології оцінки ефективності соціальної реклами [] : Звіт за підсумками науково-дослідницької роботи / Н. М. Комарова [та ін.] ; Мін-во України в справах сім'ї та молоді, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді, Держ. ін-т проблем сім’ї та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2006. - 63,[1] с
8. Захарчук, В.
Рекламний слоган та його функції : (На прикладі англомовної реклами) / В. Захарчук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 3. - С. 133-136
|
|
|
|