Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46023
   


Автор запитання: Світлана із міста: Дніпропетровськ :: Запитання: 15651  
Світлана запитує:
Розшукую інформацію про зарубіжний досвід та досвід України у підходах до виміру (оцінки) ефективності, результативності(дієвості)соціальної реклами.
Наша відповідь:
1. http://www.oca.com.ua/artic/a10.pdf

2. http://209.85.129.132/search?q=cache:lND-LTclwokJ:consumerunion.org.ua/projects.php?art_id=75 ефективність соціальної реклами&hl=uk&ct=clnk&cd=2&gl=ua

3. http://209.85.129.132/search?q=cache:ghK0hJy5uhcJ:www.ekpu.lublin.pl/naukidni/shubina/shubina.html ефективність соціальної реклами&hl=uk&ct=clnk&cd=10&gl=ua

4. http://h.ua/story/48583/

5. http://www.day.kiev.ua/192846/

6. http://www-philology.univer.kharkov.ua/katedras/prof_sites/lavryk/lavryk_9.pdf

7. 60.59(4УКР)
М54
Методичні рекомендації щодо технології оцінки ефективності соціальної реклами [] : Звіт за підсумками науково-дослідницької роботи / Н. М. Комарова [та ін.] ; Мін-во України в справах сім'ї та молоді, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді, Держ. ін-т проблем сім’ї та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2006. - 63,[1] с

8. Захарчук, В.
Рекламний слоган та його функції : (На прикладі англомовної реклами) / В. Захарчук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 3. - С. 133-136

.: Розділ: Тексти книг :: 29.01.2009 08.22.32 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.165526 seconds