Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45988
   


Автор запитання: Олена із міста: Черкаси :: Запитання: 19981  
Олена запитує:
Доброго дня! Допоможіть знайти курсову роботу на тему: "Характеристика основних етапів проектно-технологічної діяльності". Дуже дякую!
Наша відповідь:
1.http://www.rusnauka.com/1_NIO_2008/Pedagogica/25563.doc.htm

Проектно-технологічна діяльність як ефективна форма здійснення інновацій в навчальному процесі СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ навчальних закладів

Згідно до поставленої мети організації проектно-технологічної діяльності вчителя та учня середньої загальноосвітньої школи проектне дослідження доцільно здійснювати за наступними етапами:

І етап – стимулюючий. На даному етапі потрібно організувати науково-методичну підготовку до впровадження проектно-технологічної діяльності: розроблення початкового алгоритму проектної діяльності в рамках спецкурсів та факультативі з окремих навчальних дисциплін; адаптування змісту та структури програмного комплексу факультативних дисциплін; попереднє обговорення запропонованої інновації на науково-методичному засіданні школи; розроблення попередніх тем для здійснення проектної діяльності вчителя з учнями.

ІІ етап – оперативний. На даному етапі необхідно розпочати безпосереднє впровадження науково-методичних наробок вчителя (вчителів) в навчальний процес. Тут можна запропонувати наступні заходи: ознайомлення та обговорення проектно-технологічної діяльності із учнями; уточнення можливих тем проектів; проведення попереднього анкетування учнів щодо доцільності використання даної інновації; проведення семінару-тренінгу, присвяченого проблемі середньої освіти та методів викладання.

ІІІ етап – продуктивно-творчий. Власне на даному етапі і повинно відбуватися практична реалізація інноваційних проектів в навчальному процесі. Результати реалізації повинні відображатися у виступах учнів та вчителя на конференціях, науково-методичних семінарах, зборах, засіданнях, публікаціях тощо.

ІV етап – узагальнюючий. На даному етапі доцільно зібрати якомога повнішу інформацію про результати проектно-технологічної діяльності від учнів та інших вчителів школи. Крім того, на даному етапі необхідно розробити систему оцінки даної інновації та провести аналіз позитивних та негативних моментів. Розробити пропозиції щодо удосконалення даного методу викладацької діяльності та запропонувати шляхи поширення власного досвіду.

V етап – презентація. На даному етапі можна провести ряд презентацій учнівських та вчительських проектів на загальношкільних зборах, опублікувати основні результати здійснених проектів.


2.http://translate.google.com.ua/translate?hl=ru&sl=uk&u=http://disser.com.ua/content/36452.html&ei=FlerS5myA4Xm-QasndCqDQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=6&ved=0CCQQ7gEwBQ&prev=/search?q=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C&hl=ru&sa=N

3. Ящук Сергей Николаевич. Організація проектно-технологічної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання: дис... Организация проектно-технологической деятельности учеников основной школы на уроках трудового обучения: дис ... канд. канд. пед. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний ун-т ім. наук: 13.00.02 / Национальный ун-т. М.П.Драгоманова. М. П. Драгоманова. - К., 2004. - К., 2004. , табл. , Табл.


4.Гейко, В.
Метод проектів: від теорії до практики [Текст] / В. Гейко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 12. - С. 26-31.

5.Забава, О.
Проектна діяльність учнів на уроках [Текст] / О. Забава // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 11. - С. 51-52

6. Назюта, Зоя.
Проектування - перспективна технологія [Текст] / Зоя Назюта // Завуч. - 2009. - № 33. - С. 17-19. - Бібліогр. в
кінці ст.

7.Дудік, Ганна.
Метод проектів у сучасній школі. З досвіду впровадження проектних технологій [Текст] / Ганна Дудік // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 18-23


8.Вакуленко, Ольга.
Проектна діяльність у школі [Текст] / Ольга Вакуленко // Школа. - 2009. - № 8. - С. 67-94. - Бібліогр. в кінці ст.

9.Цимбалару, Анжеліка.
Організація проектно-технологічної діяльності вчителя в науково-методичній роботі загальноосвітнього навчального закладу / Анжеліка Цимбалару // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст. (5 назв.)


10. Інформаційно-методичне забезпечення проектно-технологічної діяльності вчителя / Л. М. Забродська [та ін.]. - Харків : Основа, 2007. - 204 с. - (Б-ка журналу "Управління школою"). - Бібліогр. в кінці роз

.: Розділ: Техніка. Виробництво :: 25.03.2010 10.05.47 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.158288 seconds