Добрий день! Допоможіть будь ласка знайти матеріал для написання курсової роботи на тему: "Реклама як одне із джерел виникнення неологізмів в англійській мові".
Дякую!!!
Доброго дня, Марино!
На жаль, джерел, які б повною мірою відповідали б темі запиту, майже відсутні. Хіба що:
1. Решетова, О.А. Новое в лексике делового английского языка: реклама // Человек. Язык. Культура. - СПб., 2007. - С. 123-127.
Але пропонуємо попрацювати також із наступними ресурсами:
1. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / М.Л. Крамаренко; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 21 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05kmlart.zip
2. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / І.М. Шукало; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08simbtk.zip
3. Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами [Електронний ресурс] / А.О. Малишенко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2007. — N 34. — С. 181-184. — Бібліогр.: 9 назв.
http://www.nbuv.gov.ua/articles/2007/07maogar.zip
4. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / О.Є. Ткачук-Мірошниченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, 2001. — 18 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2001/01toeird.zip
5. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 [Електронний ресурс] / В.В. Зірка; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 2005. — 32 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05zvvmgr.zip
6. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / І.О. Лисичкіна; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 19 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05liobtr.zip
7. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами (експериментально-фонетичне дослідження): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / Л.С. Козуб; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2005. — 19 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05klsefd.zip
8. Струкурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / Н.С. Лиса; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 18 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03lnsmar.zip
9. Функціональний потенціал алюзивних власних імен у рекламних текстах (на матеріалі англійської, української та російської реклами): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.17 [Електронний ресурс] / С.М. Кудиба; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 24 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2008/08ksmurr.zip
10. Актуальні проблеми розвитку неології (на матеріалі сучасної англійської мови) [Електронний ресурс] / А.Е. Левицький // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 23. — С. 16-21. — Бібліогр.: 43 назв.
http://www.nbuv.gov.ua/articles/2005/05layern.zip
11. Англійські неологізми кінця ХХ століття як складова мовної картини світу: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / І.В. Андрусяк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03aivmks.zip
12. Структура та прагматика фрагментованих лексичних одиниць у сучасній англійській мові (на матеріалі мови мас-медіа): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / І.П. Гусак; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 21 с..
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2005/05gipmmm.zip
13. Волчелюк О. І. Рекламне мовлення англійської мови як засіб масової комунікації // Інформаційно-аналітична діяльність в міжнародних відносинах. — Хмельницький, 2003. — Ч.2. — С.117–120.
14. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 [Електронний ресурс] / А.В. Янков; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с.
http://www.nbuv.gov.ua/ard/2004/04yavssf.zip
15. Федорець С. А. Місце англіцизмів у рекламному тексті // Лінгвістичні дослідження. — Х., 2006. — Вип.19. — С.47–51.
16. Ворначев А. О. Прагматична функція рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами автомобілістів) // Вісник. — К., 2007. — Т. 10, N2. — С. 125–130.
17. Андрусяк І. В. Спосіб життя та дозвілля: фрагмент концептуального аналізу англійських неологізмів кінця ХХ століття // Мовні і концептуальні картини світу. — К., 2000. — С.8–18.
18. Царьова, Людмила. Англійські, українські та російські неологізми у соціолінгвістичному аспекті // Наукові записки. — Кіровоград, 2008. — Вип. 75 (2) : Сер. : Філологічні науки (мовознавство). — С.339–342.
.: Розділ:
Мовознавство :: 26.04.2010 00.49.48 :.
.:
:.