Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 34 .:. Вопросов в базе: 46075
   


Автор вопроса: георгий из города: докучеевск :: Вопрос: 24860  
георгий спрашивает:
Допоможіть знайти літературу на тему:Інтернет-реклама. як можно більше інформаціі.Дякую
Наш ответ:
Доброго дня, Георгію!
Пропоную Вам такі ресурси:
http://emarketingblog.com.ua/internet-reklama
Інтернет реклама
http://www.kancport.com.ua/ua/presscenter/articles/20041101/page_63.html
Реклама в інтернеті
http://www.dtkt.com.ua/show/1cid0927.html
Реклама в Інтернеті – 2
http://www.epravda.com.ua/publications/2011/01/14/266272/
2011: реклама потече в інтернет?
http://konus.org.ua/reklama-internet/
Реклама в інтернеті 2: що обрати новачку?
http://bm-art.com.ua/article/vykorystannja-reklamy-v-meregi-internet.html
Використання реклами в мережі Інтернет
http://napokaz.info/uk/10/78.html
Розміщення банерної реклами в мережі Інтернет
http://napokaz.info/index.php?c=25&l=2
Нові методи в інтернет-рекламі обіцяють золоті гори
http://blogoreader.org.ua/2011/04/27/online-ad-uanet/
Пішковцій С. Реклама в інтернеті нікому не потрібна?
1. Бойчук, І. В. Інтернет в маркетингу [Текст] : підручник для вузів / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.
2. Грехов, А. М. Електронний бізнес (е-комерція) [Текст] : навчальний посібник / А. М. Грехов. - К. : Кондор, 2008. - 302 с.
3. Гончаров, М. В. Введение в Интернет [Текст] : учеб. пособие в 9-ти ч. Ч. 8. Реклама в Интернет / М. В. Гончавров, Я. Л. Шрайберг ; ред. Л. Я. Шрайберг. - М. : ГПНТБ России, 2001. - 50 с.
4. Електронна комерція [Текст] : посібник / М.В. Макарова. - К. : Академія, 2002. - 272 с.
5. Леонтьев, Б. К. Web-дизайн [Текст] : руководство пользователя / Б. К. Леонтьев. - М. : Познавательная книга плюс, 2001. - 319 с.
6. Литовченко, І. Л. Інтернет-маркетинг [Текст] : навч. посібник для вузів / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 182 с.
7. Макарова, М. В. Електронна комерція [Текст] : посібник / М.В. Макарова. - К. : Академія, 2002. - 272 с.
8. Марущак, А. І. Інформаційне право: регулювання інформаційної діяльності [Текст] : навч. посібник / А. І. Марущак. - К. : Видавничий дім "Скіф" : КНТ, 2008. - 344 с. - Библиогр.: с. 322.
9. Менеджмент для бакалаврів [Текст] : підручник для вузів : у 2-х т. Т. 1 / ред. О. Ф. Балацький, О. М. Теліженко. - Суми : Університетська книга, 2009. - 605 с. - (в опр.) : 90.00 грн.
10. Мечковская, Н. Б. История языка и история коммуникации: от клинописи до Интернета [Текст] : курс лекций по общему языкознанию / Н. Б. Мечковская. - М. : Флинта : Наука, 2009. - 584 с.
11. Сергеев, А. П. Как создать свой интернет-бизнес [Текст] : краткое руководство / А. П. Сергеев ; ред. А. В. Слепцов. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2008. - 256 с. : ил.
12. Смит, Б. Создание Web-страниц для"чайников" [Текст] / Б. Смит, А. Бибек. - 5-е изд. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2001. - 250 с.
13. Шалева, О. І. Електронна комерція [Текст] : навчальний посібник для вузів / О. І. Шалева. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 216 с.
***
1. Алексеева, А. Они уже умирают [Текст] / А. Алексеева // Компьютеры и средства связи. - 2008. - N 11. - С. 10-14.
2. Безмалый, В. Безопасность детей при работе в Интернете [Текст] / В. Безмалый // Мир ПК. - 2009. - N 8. - С. 74-76.
3. Беленький, А. Онлайновая реклама в мире и в России [Текст] / А. Беленький // Компьютер-пресс. - 2010. - N 2. - С. 22-29.
4. Бумагин, А. Полезное зло: мобильная версия [Текст] : привыкаем к рекламе на телефонном экране / А. Бумагин // Компьютерра. - 2009. - N 47/48. - С. 22-23.
5. Вирин, Ф. Ю. Современные средства глубокого анализа рекламных кампаний в Интернете [Текст] / Ф.Ю. Вирин // Маркетинг в России и за рубежом. - 2003. - N6. - С. 86-92.
6. Гладкий, Ю. Интернет-реклама: как это [Текст] / Ю. Гладкий // Internet ua. - 2006. - N2. - С. 24-26.
7. Голышко, А. Реклама XXI века [Текст] / А. Голышко // Радио. - 2010. - N 11. - С. 7-9.
8. Горизонт, М. Интернет для пользы дела [Текст] / М. Горизонт // Chip. - 2010. - N 2. - С. 120-123.
9. Грищук, Н. Ласковый захват [Текст] : интернет-реклама / Н. Грищук // Инвестгазета. - 2009. - №26(6-12 июля). - С. 56-60.
10. Деркач, Т. Интернет-реклама: реалии использования и проблемы учета [Текст] / Т. Деркач // Бизнес. - 2010. - червень(№6). -101-106.-(прилож. "Сборник систематизированного законодательства").
11. Деркач, А. Секреты контекстной рекламы [Текст] / А. Деркач // Internet ua. - 2007. - N 5. - С. 34-35.
12. Діброва, Т. Г. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні [Текст] / Т. Г. Діброва, М. С. Лебеденко // Маркетинг в Україні. - 2007. - N 2. - С. 21-24.
13. Дубинський, І. О. Медіа-вимірювання інтернету в Україні [Текст] / І. О. Дубинський // Маркетинг в Україні. - 2011.- N 1.- С.25-26.
14. Зимина, Е. Попасть в ссылку [Текст] : интернет-реклама / Е. Зимина // Бизнес. - 2006. - №12(20 марта). - С. 100-104.
15. Как привлечь клиентов через Интернет [Текст] // Internet ua. - 2006. - N10. - С. 58-60.
16. Карпенко, О. Украинский интернет: итоги года и прогнозы [Текст] / О. Карпенко // Компьютеры и средства связи. - 2009. - N 12. - С. 19-24; Компьютеры и средства связи. - 2010. - N 1. - С. 2-7.
17. Карчевський, М. Спам може бути корисним: досвід правового регулювання розсилки множинних електронних повідомлень у США [Текст] / М. Карчевський // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 6. - С. 131-135.
18. Кожухівська, Р. Б. Цілі маркетингових комунікацій і використання Інтернет-реклами [Текст] / Р. Б. Кожухівська // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 7. - С. 120-126. - Библиогр.: с. 126.
19. Кулаковська, В. В. Вплив реклами книги в Інтернеті [Текст] / В. В. Кулаковська // Шкільна бібліотека. - 2010. - N 9. - С. 61-62.
20. Курасова, М. Организация рекламных кампаний в системе Интернет [Текст] / М. Курасова, В. Секерин // Маркетинг. - 2004. - N4. - С. 76-81.
21. Литовченко, І. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] / І. Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 5. - С. 49-53.
22. Майданик, А. Первая конференция украинских интернет - магазинов [Текст] / А. Майданик // Internet ua. - 2007. - N 12. - С. 22-23.
23. Матвеев, Ю. М. Исследование проблем имиджа библиотек в зарубежных странах (1980-2000-е гг.) [Текст] / Ю. М. Матвеев // Библиотековедение. - 2006. - N5. - С. 101-106.
24. Матвійчук-Соскіна, Н. О. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі Україні [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. - 2006. - N6. - С. 14-16.
25. Матвійчук-Соскіна, Н. О. Удосконалення торгівлі рекламними послугами на базі застосування інформаційних технологій [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Економічний часопис-XXI. - 2010. - N 5/6. - С. 32-37. - Библиогр.: с.37 .
26. Обзор украинского рынка интернет - рекламы [Текст] // Internet ua. - 2007. - N 12. - С. 43-45.
27. Орлова, В. Соціальні мережі - комунікативний канал 21 століття [Текст] / В. Орлова // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 2. - С. 13-18.
28. Петренко, С. О. Яндекс в Україні.Онлайнова реклама: що відбувається в Україні [Текст] / С. О. Петренко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 4. - С. 4-6.
29. Портал Meta. ua как зеркало рекламного рынка [Текст] // Internet ua. - 2007. - N 12. - С. 46-47.
30. Портна К. Рекламні мережі [Текст] : до 2010 року половина рекламних інтернет-бюджетів в Україні витрачатиметься на контекстну рекламу / Портна К. // Контракти. - 2008. - №7(18 лютого) . - С. 48-50.
31. Потапенко, С. Раздражающий фактор [Текст] : боремся с рекламой в сети / С. Потапенко // HI - TECH. - 2009. - N 5. - С. 36-37.
32. Растет ли спрос на контексную интернет-рекламу? [Текст] // Компьютерное обозрение. - 2009. - №36. - С. 34-35.
33. Самойленко, В. Реклама в Интернет [Текст] : реалии и "виртуалии" / В. Самойленко // Маркетинг и реклама. - 2004. - N1. - С. 35-39.
34. Санченко, А. Оптимизация vs контексная реклама [Текст] / А. Санченко // Internet ua. - 2008.- N 1.-С.24-25.
35. Секерин, В. Интернет-маркетинг как инструмент комплекса маркетинга [Текст] / В. Секерин, М. Курасова // Маркетинг. - 2004. - N26(спец. выпуск). - С. 42-47.
36. Тихонов, К. Армия невидимок [Текст] / К. Тихонов // Компьютерра. - 2009. - N 19. - С. 30-34.
37. Украинская ассоциация интернет - рекламы нас всех посчитает [Текст] // Internet ua. - 2008.- N 1.- С.9.
38. Чуксин, А. Рынок рекламы в Украине. Взгляд изнутри [Текст] / А. Чуксин // Internet ua. - 2006. - N6. - С. 32-33.
Успіхів!

.: Раздел: Библиотеки. Архивы :: 12.08.2011 13.19.17 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.154925 seconds