Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Верба Юлія із міста: М.Київ :: Запитання: 27108  
Верба Юлія запитує:
Будь ласка,допоможить знайти літературу на тему.:Індивідуальна робота бібліотеки з користувачами підлітками.Характеристика методів і форм.
Наша відповідь:
Добрый день, Юлия! Предлагаем сайты с курсовыми на вашу тему и статьи из периодики:
Сайти до теми:
http://uadocs.exdat.com/docs/index-4525.html
http://www.library.kherson.ua/lib/esteducation.htm
http://sites.google.com/site/narcbs/osnovni-kriteriie-roboti-biblioteki-z-koristuvacami-ditmi
http://zallibrary.hmarka.net/start/link/184.html
http://lib.1september.ru/2004/21/15.htm
http://www.bestreferat.ru/referat-136503.html
http://knigasasykoli.ucoz.ru/load/sasykolskij_detskij_filial/individualnaja_rabota/individualnaja_rabota_s_detskim_chitatelem/34-1
Література:
Інноваційні технології інформаційного забезпечення навчального процесу // Шкільна бібліотека плюс. - 2008. - №11/12. - С. 10-43. - [Інформаційні технології. Виховання компетентного читача. Мотивація до читання. Формування бібліографічної компетентності. Формуляр. ДБА. Інформування: масове, групове, індивідуальне. Модель розвитку бібліотеки]
Козиенко, Т. "Все от женщины на свете":Опыт информационной службы // Библиотечное дело. - 2008. - №5. - С. 37-40. - [Информирование групповое и индивидуальное]
Кузнецова, Н. Каждый ребенок - это загадка: поэтому в идеале с каждым читателем надо работать индивидуально // Библиотека. - 2010. - №11. - С. 56-59
Кузнєцова, О. Кращі з кращіх // Світ дитячих бібліотек з СD. - 2011. - №2. - С. 4-19/ - [Діяльність бібліотек м. Маріуполя: соціокультурна, індивідуальна, краєзнавча робота, тренінгові заняття. Досвід роботи библиотек]
Масюченко, Н. Реалізація педагогічного потенціалу ЗМІ в компетентісно-орієнтованому іноваційному навчально-вихованому процесі // Шкільна бібліотека. - 2010. - №1. - С. 77-81. - [Концептуальний погляд. Етапи формування культури читання. Інструментарій до організації роботи з періодичним друком. Пам'ятка "Як працювати з газетою". Індивідуальні і колективні форми роботи. Технологія проведення]
Методичні рекомендації для шкільних бібліотекарів: Бібліографічна та інформаційна робота, Бібліотечне обслуговування користувачів, Культурно-просвітницька робота // Шкільна бібліотека плюс. - 2011. - №3. - С. 2-13. - [Информирование групповое и индивидуальное]
Обертас, І. Інформатизація шкільної бібліотеки // Шкільна бібліотека. - 2008. - №2. - С. 43-44. - [Опыт работы. Информирование групповое и индивидуальное]
Романова, О. Ученик замени учителя // Библиотека. - 2011. - №7. - С. 48-49. – [Индивидуальная работа с посетителями детских библиотек. Задача - найти особый подход к каждому ребенку]
Шаргар, Н. Як інформувати читачів // Шкільна бібліотека. - 2012. - №1. - С. 85-86

.: Розділ: Бібліотеки. Архіви :: 22.02.2012 14.32.33 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.160489 seconds