Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45972
   


Автор запитання: Алена із міста: Умань :: Запитання: 29187  
Алена запитує:
Розвиток інтелектуальних здібностей в учнів засобами історії
Наша відповідь:
Доброго дня! Ви можете скористатись такими джерелами:
http://ustenkoaa.blogspot.com/
http://referat.ukraine-ru.net/?cm=36363
1.Грибов В.С. Сопоставительный анализ источников // Преподавание истории в школе.- 1993.- №6.- С.44-45
2.Гуревич К.Н., Горбачева Е.И. Умственное развитие школьников: критерии и нормативы.- М.: "Знание".- 1992.- 80 с.
3.Задорожня Л. Історичні документи як основа побудови пізнавальних завдань // Історія в школах України.- 2002.- № 2.- С.35-39
4.Задорожня Л. Навчити працювати самостійно (Інтегрований метод роботи з історичними документами) // Історія в школах України.- 2004.- №5.- С.7-10
5.Запорожец Н.И. Развитие мышления школьников // Преподавание истории в школе.- 1978.- №1.- С.65-75
6.Интелект // Еникеев М.И., Кочетков О.Л. Общая, социальная и юридическая психология. Краткий энциклопедический словарь.- М.: "Юридическая литература", 1997.- С.65-66
7.Кожем’яка І. Навчатись і творити граючи: розвиток творчих здібностей на уроках історії засобами гри // Історія України.- 2004.- №15.- С.15-21
8.Коржуев А., Попков В., Резанова Е. Как формировать критическое мышление ? // Высшее образование в России.- 2001.- №5.- С.55-58
9.Кучеренко П.А. Використання стратегій технологій критичного мислення на уроках історії // Відкритий урок.- 2003.- №78.- С.51-53
10.Лаврентьєва О.О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту // Педагогіка і психологія.- 2003.- №3-4.- С. 76-87
11.Лебідь В.О., Лебідь Т.І. Методика викладання історії в загальноосвітній школі: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / ХДПУ.- Херсон: ХДПУ,- 1999- 142 с.
12.Левітас Ф. Формування і розвиток творчої особистості учня на уроках історії // Управління школою: методичний вісник.- 2002.- №3-4.- С.14-20
13.Лернер И.Я. Историческое сознание и условия его формирования // Преподавание истории в школе.- 1988.- № 4.- С.34- 38
14.Луцишина И.В. Формирование умения работать с текстом учебника в 5 класе // Преподавание истории в школе.- 1998.- №4.- С.22-26
15.Мала Л. Активізація розумової діяльності учнів на уроках всесвітньої історії в 10-11 кл. // Історія в школах України.- 2002.- №2.- С.32-35
16.Однолько В. Розвиток мислення // Рідна школа.- 1994.- №12.- С.32-38
17.Поспелов Н.Н., Поспелов И.Н. Формирование мыслительных операций у старшеклассников.- М.: "Педагогика" , 1989.- 151 с.
18.Пунский В.О. Формирование приемов логического мышления // Преподавание истории в школе.- 1983.- №5.- С.39-44
19.Рудометкина Е.А. Развитие когнитивных процессов учащихся // Практична психологія та соціальна робота.- 2001.- №6.- С.11-17
20.Сарбей В. Етапи формування української національної свідомості (кінець ХУІІІ – початок ХХ ст.) // Історія України.- 1997.- №3.- С.3-8
21.Селиванов В.В. Современные проблемы психологии познания // Психологический журнал.- 1994- Т.15, №3.- С.173-175
22.Солдатова О.Н. Развитие мышления учащихся на уроках истории // Преподавание истории в школе.- 2000.- №9.- С.39-42
23.Соловар В. Послідовність роботи в школі та технікумі з розвитку мислення на уроках історії // Історія в школах України.- 2000.- №1.- С.37-38
24.Сотніченко В. Технологія формотворення знань як базова технологія розвитку здібностей учнів до самостійної навчальної діяльності. // Історія в школі.- 2000ю.- №8.- С.31-37
25.Студеникин М.Т. Методика преподавания истории в школе.- М.: "Владос", 2002.- 240 с.
26.Субтельний О. Україна. Історія.- К.: "Либідь", 1991.- 356 с.
27.Терно С. Ознайомлення учнів із системою понять історичних курсів // Історія в школах України.- 2003.- №4.- С. 24-26
28.Терно С. Технологія формування наукових понять в учнів 9-х класів на уроках історії // Історія в школі.- 2001.- № 1.- С.13-20
29.Терно С. Формування методологічної культури учнів у процесі навчання історії // Історія в школі.- 2000.- № 5-6.- С.33-37
30.Терно С. Якість засвоєння історичних понять учнів загальноосвітнії шкіл // Історія в школах України.- 2000.- № 4.- С. 28-32
31.Терлецька Л. Мислення школярів // Психолог.-2002.- №20.- С.2-3
32.Умбрашко К.Б. Развитие творческого мышления на уроках истории // Преподавание истории в школе.- 1996.- № 2.-С.29-34
33.Фідря О. Методологія історії та формування хронологічних і просторових компонентів // Історія в школі.- 2003.- №3.- С.18-23
34.Фідря О. Роль та місце історичної особи на уроці історії// Історія в школах України.- 2003.- №4.- С.26-30
35.Шарова Н. Формирование научно-исследовательских умений и навыков у учащихся // Преподавание истории в школе.- 2000.- №9.- С.45-46
36.Шеремет М. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках історії // Рідна школа.- 2003.- №9.- С.29-31
37.Шубинский В.С. Педагогика творчества учащихся.- М.: "Знание", 1988.- 79 с.

.: Розділ: Історія :: 1.11.2012 15.45.21 :.
.: Львівська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.161935 seconds