Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45951
   


Автор запитання: Дмитро Козак із міста: Острог :: Запитання: 29438  
Дмитро Козак запитує:
Доброго вечора. Допоможіть знайти літературу на курсову з теми:"Когнітивно-семантичний аналіз передвиборчих рекламних текстів". Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Дмитре!
Пропонуємо наступні джерела:
1. Заблоцький Ю.В. Лінгвопрагматичний аналіз передвиборчих промов президента Сполучених Штатів Америки Барака Обами // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nznuoa/fil/2009_11.pdf
2. Станкевич Ю. В. Особливості розробки реляційної бази даних програми аналізу сугестивних текстів // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/nvvnu/filolog/2009_16/R1/Stankevich.pdf
3. Польова Е.В. Неологізація англомовного передвиборчого дискурсу: відтворення лексичних новацій українською мовою // http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Pzs/2009_9/87.pdf
4. Рибак А. та ін. Маніпулятивні прийоми у політичній передвиборчій рекламі: досвід України // http://www.google.com.ua/books?hl=ru&lr=&id=G1sqERLxyjAC&oi=fnd&pg=PA13&dq=семантичний аналіз передвиборчих рекламних текстів&ots=d3-5rM4BAd&sig=QNoDXAwInttZFfyOzaq3obbSrY4&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
5. Пархоменко С. Сугестивний дискурс іміджевої реклами // http://www.nbuv.gov.ua/Portal/soc_gum/Vdakk/2011_2/14.pdf
6. Цаль, Василь. Особливості функціонування лексики в українському передвиборчому політичному дискурсі // Наукові записки. — Тернопіль, 2009. — Вип.2 (17)-2007 — 1 (18)2008. — С.125–133.
7. Ковалевська Т. Ю. Семантична динаміка ключових слів політичної реклами // Записки з українського мовознавства. — О., 2009. — Вип. 18. — С.94–101.
8. Зубенко А. Семіотичний характер політичної реклами // Сучасна українська політика. Політика і політологи про неї. — К., 2007. — Вип.10. — С.117–126.
9. Полєжаєв Ю. Передвиборча програмна заява як тип тексту політичного дискурсу // http://litmisto.org.ua/?p=9445
10. Кутуза Н. В. Слоган як центральний сугестоген політичної кампанії // http://science.crimea.edu/zapiski/2011/filologiya/uch24_22fn/0056.pdf
11. Ковалевська А. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів // http://lingva_rada.onu.edu.ua/wp-content/uploads/2011/02/АКД_Ковалевська-А.В.1.pdf

.: Розділ: Мовознавство :: 18.11.2012 02.38.17 :.
.: :.
   

Generated in 0.151102 seconds