Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46000
   


Автор запитання: Сніжана із міста: Кіровоград :: Запитання: 29648  
Сніжана запитує:
Допоможіть підібрати літературу до магістерської роботи на тему :"Гендерні аспекти мовного оформлення рекламних текстів".
Наша відповідь:
Доброго дня, Світлано!
Пропонуємо наступні джерела:
1. Кирмач У. К., Літвінова М. М. Особливості національних, культурних, ментальних та гендерних характеристик при перекладі іншомовних рекламних текстів // http://alma-mater.lnpu.edu.ua/magazines/visnyk/2011/9_fil_1.pdf#page=159
2. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / В.В. Зірка; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 2005. — 32 с. // http://www.lib.ua-ru.net/inode/4539.html
3. Хекало М.О. ,Хмелик Л.Я. Гендерна спрямованість англомовного рекламного дискурсу: лінгвостилістичний та прагматичний аспекти // http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_Gum/FilolNauk/2008/331.pdf
4. Мовні особливості рекламних текстів у гендерному аспекті (на матеріалі віртуальної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 226-231. — Бібліогр.: 14 назв. // http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10984
5. Дядечко Л. А. Рекламний слоган: прагматичний і соціофункціональний аспекти // http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_Gum/Vchu/N169/N169p053-059.pdf
6. Маслова Ю.П. та ін. Гендерний аспект друкованої реклами // http://www.google.com.ua/books?hl=ru&lr=&id=G1sqERLxyjAC&oi=fnd&pg=PA39&dq=Гендер мови рекламних текстів&ots=d3-6sJ-Gvm&sig=WCNObuh9ATNqQrAQFfHdhtAUKHE&redir_esc=y#v=onepage&q=Гендер мови рекламних текстів&f=false
7. Залюбовська П. В. Засоби реалізації гендерних стереотипів в рекламному тексті // http://conference.nuos.edu.ua/catalog/files/lectures/13643.pdf?nameToSave=Засоби реалізації гендерних стереотипів в рекламному тексті.pdf
8. Шостак Н. Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі // http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/834
9. Романюк С. Реалізація маніпулятивного потенціалу лінгвістичних вербальних засобів в американському рекламному дискурсі // http://www.nbuv.gov.ua/Portal/soc_gum/Nz/Fil/2009_81_2/Statti/70.pdf
10. Харченко Л. А. Маніпулятивний вплив у сучасному рекламному тексті (на матеріалі англомовних журналів для жінок) // http://eprints.oa.edu.ua/1172/1/NZ_stud_Vyp_5.pdf#page=113
11. Акуличева В. В. Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике / В. В. Акуличева // Филологические науки. – № 3. – М.: 2008. – 128 с.

.: Розділ: Мовознавство :: 1.12.2012 09.35.11 :.
.: :.
   

Generated in 0.183759 seconds