Доброго вечора.Допоможіть підібрати літературу до теми "Мовне оформлення рекламних текстів"
Доброго дня! Пропонуємо вам наступні джерела:
Михайлова, Ю. Н. Некоторые синтаксические особенности рекламного текста / Ю. Н. Михайлова // Личность. Культура. Общество : Международный журнал социальных и гуманитарных наук. - 2011. - Т. 13, вып. 1, № 61/62. - С. 212-216.
Аналіз рекламних текстів
http://crk-knteu.kiev.ua/53062-Analiz_reklamnyh_tekstov.html
Євгенія Коваленко — СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В АСПЕКТІ ЙОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ
http://litmisto.org.ua/?p=8259
Культура мови сучасної реклами
http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=22330
ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНА СПЕЦИФІКА РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ
http://gufer.net/socialogy/269-leksiko-semantichna-specifka-reklamnogo-tekstu.html
Лексико-семантичні особливості відтворення рекламного тексту (на мат. англійської та української мов)
http://www.rusnauka.com/32_DWS_2008/Philologia/36435.doc.htm
Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту
http://www.dissertation.com.ua/node/646663
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі
http://disser.com.ua/contents/p-2/4539.html
Мовні засоби увиразнення рекламних текстів
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=298
МОВНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ У ГЕНДЕРНОМУ АСПЕКТІ (на матеріалі віртуальної реклами)
http://tetiana493.mylivepage.ru/wiki/84/799
Оформлення рекламного оголошення
http://toplutsk.com/articles-article_68.html
Рекламний текст як основна одиниця рекламної комунікації: особливості лінгвістичного аналізу
http://www.info-library.com.ua/books-text-10688.html
Словотвірні парадигми в рекламній лексиці сучасної англійської мови
http://xreferat.ru/31/2436-1-slovotv-rn-paradigmi-v-reklamn-iy-leksic-suchasno-angl-iys-ko-movi.html
УКРАЇНСЬКИЙ РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ В
ПРАГМАЛІНГВІСТИЧНОМУ АСПЕКТІ
http://ckravec.ho.ua/referat.html
Форма і зміст рекламного слогана
http://ua-referat.com/Форма_і_зміст_рекламного_слогана
Чаплінський Ю.Б., Шевченко-Котенко Ю.О. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВИ У СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
http://intkonf.org/chaplinskiy-yub-shevchenko-kotenko-yuo-osoblivosti-vikoristannya-movi-u-suchasniy-reklami/