Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45998
   


Автор запитання: Сніжана із міста: Кировоград :: Запитання: 30983  
Сніжана запитує:
Доброго дня!Допоможіть у підборі літератури до теми "граматична будова рекламних текстів або загалом текстів"
Наша відповідь:
Доброго дня, Сніжано!
Пропонуємо звернутися до наступних джерел:
Бєширова С. О. Трансформації стійких сполучень слів у рекламних текстах // Міжнародна науково-практична конференція «День науки», (17 — 18 листоп. 2011 р.), [м. Дніпродзержинськ (Україна)]. — Д., 2011. — С. 10–12.
Бугаков О. Аналіз граматичної омонімії прийменників у мові й у тексті // Мовознавство. - 2004. - № 5 - 6. - С.87-98.
Гузенко С. Семантико-синтаксичні компоненти заголовків реклами // Укр. літ-ра в загальноосвітній школі. - 2008. - № 78. - С.68-71.
Гузенко С. В. Синтаксис рекламного дискурсу: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / С. В. Гузенко ; Ін-т укр. мови. — К., 2010. — 20 с.-www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10gsvsrd.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Зелінська О.І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту: Автореф. дис... канд. філол. наук / О.І. Зелінська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с.-www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2002/02zoiurt.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Іванова О. Роль тексту при засвоєнні лексико-граматичних категорій // Укр. мова і л-ра в школі. - 2007. - № 1. - С.44-46.
Ісакова Є. П. Граматична організація текстів рекламного і інструктивного характеру в ергономічному аспекті // Проблеми семантики слова, речення та тексту. — К., 1999. — Вип.2. — С.70–77.
Кекух О. Рекламный текст и его структура // Збірник наукових праць «Південний архів» (філологічні науки). — Херсон, 2002. — Вип.17. — С.46–49.
Ковалевська А. В. Структурна модель текстової сугестивності (на матеріалі рекламних слоганів і замовлянь) // Актуальні питання масової комунікації. — К., 2008. — Вип.9. — С.35–38.
Лавренюк В. Сучасна реклама: мовний аспект // Дивослово. - 2008. - № 6. - С.34-35.
Левченко Т. Характерні особливості функціонування мовних одиниць у сучасному українському рекламному тексті // Теоретична і дидактична філологія. — К., 2007. — Вип.1. — С.257–264.
Смущинська І. В. Граматико-морфологічний рівень формування текстової модальності // Вісник. — Запоріжжя, 2001. — N2: Філологічні науки. — С.114–120.
Функціонально-комунікативні аспекти граматики і тексту: Зб. наук. пр., присвяч. ювілею д-ра філол. наук, проф., акад. АН ВШ України, зав. каф. укр. мови ДонНУ Загнітка А.П. / Донец. нац. ун-т / Ред.: І.Р. Вихованець. — Донецьк, 2004. — 346 с.
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vzhdu/2008_42/40_42.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vznu/ped/2011_2/094-102.pdf
http://web.znu.edu.ua/herald/issues/archive/articles/2154.pdf
http://dspace.uabs.edu.ua/bitstream/123456789/5746/1/Pragmatic Parameters of Repetitions Functioning.pdf
Додатково пропонуємо переглянути: Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук по номеру запитання-30498,30181,23279.

.: Розділ: Мовознавство :: 17.03.2013 09.14.31 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.162831 seconds