Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45890
   


Автор запитання: Алевтина із міста: Полтава :: Запитання: 31508  
Алевтина запитує:
Добрий день,підкажіть будь ласка літературу до написання дипломної роботи на тему"Управління поведінкою споживачів на ринку товарів"дякую
Наша відповідь:
Шановна Алевтино! Якщо вам потрібна тільки література,на даних сайтах в кінці матеріалу даються списки літератури.

1. http://revolution.allbest.ru/marketing/00083518_0.html

2. http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/inek/2012_10/195.pdf

3. http://trade.donduet.edu.ua/download/2012/34/Radkevic.pdf

4. http://uchil.net/?cm=105024

5. http://ua-referat.com/Купівельна_поведінка

6. http://knowledge.allbest.ru/marketing/c-3c0b65625a2bd68b5d53b89421206d36.html

7. http://ukrefs.com.ua/136353-Upravl-nnya-poved-nkoyu-spozhivach-v.html

8. http://megadiplom.com.ua/freeitem/3511/

9. Моделювання економіки : опорний конспект лекцій: навч.-метод. вид. / М-во освіти і науки України, Київський нац. торговельно-екон. ун-т, Кафедра екон. кібернетики та інформ. систем ; укл.: Світлана Рзаєва, Олена Криворучко ; ред. Т. І. Головеркіна. - К. : [б. в.], 2009. - 118 с. : табл., схеми

10. Маркетинг для магістрів / Національна академія управління ; ред. М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохіна. - К. : Національна академія управління. - 2007
Т. 1. - 2007. - 603 с. : іл

11.
Подолян І.С. Еволюційний підхід у теорії ринкового попиту // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 5. - С. 22-31 : табл., схеми. - Бібліогр.: 20 назв.
Анотація: У статті здійснено спробу застосувати еволюційний підхід для удосконалення теорії поведінки споживача та теорії ринкового попиту. Розроблено моделі індивідуального та ринкового попиту на основі застосування еволюційного підходу.

12.
Парамонова Т. Влияние традиционного и эмпирического маркетинга на поведение покупателя / Т. Парамонова, Е. Депутатова // Маркетинг. - 2009. - № 4. - С. 27-33

13.
Яковенко И. Проективные методы как ключ к выявлению глубинных мотивов поведения потребителей // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 3. - С. 18-21

14. Wawer M. Eye-tracking research in consumers' behavior diagnosing / M. Wawer, R. Wawer // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - № 6. - P. 290-296. - Bibliogr p. 296
Анотація: У статті автори торкаються питання відстеження руху очей у мерчандайзингових комунікаціях. Досліджено питання сутності відстеження руху очей та використання при цьому мобільних та стаціонарних відстежувачів мікро- та макронавігації. Особливу увагу приділено результатам проведеного дослідження щодо руху очей у зв'язку зі стратегією розміщення товарів на полицях. Автори вказують на необхідність врахування результатів аналізу, оскільки існує потреба у постійному зниженні вартості товару для підприємства-виробника, у підвищенні прибутку, а, отже, у покращенні загальних економічних показниква підприємства.

15. Соколовський І. Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2009. - № 4 . - С. 128-137. - Бібліогр. в кінці ст.

16.
Голда Н. Вплив реклами на поведінку споживача під час купівлі товарів різних типів // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2001. - № 5. - С. 45-48

.: Розділ: Тексти книг :: 25.04.2013 13.44.17 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.150483 seconds