Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46076
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Тернопіль :: Запитання: 32182  
Тетяна запитує:
Доброго дня!!! Допоможіть мені, будь ласка, знайти інформацію (особливо,статті) для наукового реферату з філософії науки на тему: "Рівні наукового знання(пізнання)". Наперед, щиро вдячна.
Наша відповідь:
Доброго дня, Тетяно! Пропонуємо переглянути наступну літературу:

1. Вотякова М. В. Эмпирический и теоретический уровни научного познания. – Режим доступа: http://www.masters.donntu.edu.ua/2009/fgtu/votyakova/library/tez1.htm
2. Лебедев С.А. Уровни научного знания. – Режим доступа: http://vphil.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=97
3. Кирильчук В. Т. Проблема емпіричного і теоретичного знання в науковому пізнанні. – Режим доступу: www.kntu.kr.ua/doc/nauk_zap_10_1/stat_10_1/50.doc?
4. Проценко М. Взаємозв’язок емпіричного і теоретичного рівнів у науковому пізнанні. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Svfilre/2012_3/03.01.10.pdf
5. Сергієнко В. В. Філософські проблеми наукового пізнання : навчальний посібник. – Режим доступу: http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=36&ved=0CEYQFjAFOB4&url=http://www.kdu.edu.ua/LIB1/DOC/Sergienko%20V.V.%20Navchalnyj%20posibnyk.%20FPGN.doc&ei=NulHUq7APKSt4AS-2IGIBg&usg=AFQjCNE0w79e7AjYvQrw5cxJOu3Hiv6qhw&bvm=bv.53217764,d.bGE
6. Наукове пізнання, його основні методи та специфічні ознаки. – Режим доступу: http://nayka.podcova.net.ua/ekzamenats-yn-pitannya-do-kandidatskogo-spitu/naukove-p-znannya-yogo-osnovn-metodi-ta-spetsif-chn-oznaki
7. Наука. Наукове пізнання. – Режим доступу: http://www.philsci.univ.kiev.ua/biblio/Ohrimenko/ohr-6.html
8. Наукове знання: специфіка, побудова, рівні. – Режим доступу: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/772/95/
9. Наукове пізнання: рівні, особливості, специфіка. – Режим доступу: http://referatfolder.org.ua/content.php?c=philosophy&id=300&s=1
10. Рівні наукових досліджень. – Режим доступу: http://ukped.com/skarbnichka/415-.html
***********************
11. Омельчук С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. – 2012. – № 4. – С. 36–42.
12. Перминова Л. М. Методологический контур экспериментальной дидактики в динамике научной рациональности / Л. М. Перминова // Инновации в образовании. – 2013. – № 6. – С. 61–73.
13. Разумовский В. Г. Научный метод познания и его образовательный потенциал / В. Г. Разумовский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. – 2011. – № 2. – С. 15–25.
14. Черножук Ю. Г. Співвідношення інтелекту з емоційністю: задум та етапи емпіричного дослідження / Ю. Г. Черножук // Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру АПН України. – 2009. – № 5. – С. 196–200.

З цією літературою можна ознайомитися в Державній науково-педагогічній бібліотеці імені В. О. Сухомлинського. Також користувачі бібліотеки мають змогу скористатися послугою «Електронна доставка документів». Детальніше з правилами користування цією послугою можна ознайомитися за адресою http://www.dnpb.gov.ua/services/online_ships/?PHPSESSID=111143a544e5a687a73f101e0bc50861

.: Розділ: Філософія. Релігія :: 28.09.2013 17.43.36 :.
.: Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В.О.Сухомлинського :.
   

Generated in 0.157909 seconds