Добрий вечір! Якщо можливо то дайте будь-ласка відповідь на моє запитання : "Ситуативні завдання як ефективний засіб мовлення учнів"
Доброго дня! Пропонуємо наступні джерела інформації:
1. Гончарова, О.
Діалогічне мовлення. Навчальні вправи та ситуативні завдання 1-4 класи [Текст] / О. Гончарова // Початкове навчання та виховання. - 2009. - № 19-21. - С. 76-80
2. Білоусенко, П. І.
Проблемно-ситуативні завдання для розвитку зв‘язного мовлення / П. І. Білоусенко // Вивчаємо Українську мову та літературу. - 2009. - № 8. - С. 6-12
3. Галаєвська, Л.
Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі [Текст] / Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 22-27. - Бібліогр.: 10 назв.
4. Шевцова, Лариса
Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів [Текст] / Лариса Шевцова // Українська мова і література в школі. - 2001. - № 2. - С. 11-17. - Бібліограф.: 9 назв.
5. Шевцова, Л.
Ситуативні завдання з розвитку зв'язного мовлення у 6 класі [Текст] / Л.Шевцова // Українська мова і література в школі. - 2001. - № 1. - С. 7-9
6. Шевцова, Л.
Ситуативні завдання з розвитку зв'язного мовлення у 7 класі [Текст] / Л.Шевцова // Українська мова і література в школі. - 2001. - № 6. - С. 13-16
7. Білоусенко, Петро Іванович.
Проблемно-ситуативні завдання на уроках української мови : посібник для вчителя / Петро Білоусенко, Валентина Явір. - К. : Освіта, 1992. - 128 с.
8. Коваль, Г. П.
Методика викладання української мови [Текст] : навч. посібник для студ. педінститутів, гуманітарних університетів, пед. коледжів / Г. П. Коваль, Н. І. Деркач, М. М. Наумчук ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. - Вид. 2-е, доопрацьоване та доп. - Тернопіль : Астон, 2010. - 286 с. : табл., схеми. - Бібліогр. в кінці глав.; Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
9. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах : Підручник для студентів філологічних факультетів університетів / Зоя Павлівна Бакум [та ін.] ; ред. : Марія Іванівна Пентилюк. - К. : Ленвіт, 2005, 2009. - 398,[1] с.
10. Варзацька, Л.
Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліогр.: 18 назв.
11. Данилова, О. П.
Роль ситуативно-моделюючих завдань у формуванні мовленнєвої культури учнів : [розробка асоциативно-комунікативних уроків. 5-6 кл.] / О. П. Данилова // Вивчаємо Укр. мову та л-ру : наук.-метод. журн. - 2008. - № 10(Квіт.). - С. 2-7
12.
http://gorbanez.blogspot.com/2012/12/blog-post_17.html
13.
http://www.ukr-in-school.edu-ua.net/id/191
14.
http://www.br.com.ua/referats/dysertacii_ta_autoreferaty/85128.htm
15.
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/laboratorija_navchannja_ukrajinskoji_movi_institutu_pedagogiki/situativni_zavdannja_u_formuvanni_kulturi_spilkuvannja_na_urokakh_ukrajinskoji_movi_v_starshij_shkoli/17-1-0-95
16.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:gJKCPBAWjwEJ:web.znu.edu.ua/herald/issues/archive/articles/746.pdf &cd=10&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
17.
http://myref.org.ua/index.php/option/content/task/view/id/668
18.
http://referat.parta.ua/view/7241/
19.
http://refsbank.info/material_40768.html
20.
http://www.twirpx.com/file/881048/
21.
http://bibliofond.ru/view.aspx?id=585857