Привіт...Допоможіть підготувати портфоліо вчителя початкових класів на тему:Розиток спостережливості школярів у процесі вивчення природничого матеріалу.
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:
ВИВЧЕННЯ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ РОСЛИН НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА
В 3 КЛАСІ. – Режим доступу:
http://www.bestreferat.ru/referat-107344.html
Коренева І. М. ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ . – Режим доступу:
http://gnpu.edu.ua/files/VIDANNIY/Visnik_16/V16_197_202.pdf
Коренева І.М. Розвиток спостережливості молодших школярів у процесі вивчення природничого матеріалу.- Режим доступу:
http://avtoreferat.net/content/view/9568/52/
Лемтюгова Л. А., Методические рекомендации и разработки уроков-экскурсий по предмету "Естествознание" в начальной школе. – Режим доступа:
http://www.menobr.ru/materials/1227/37084/
?Організація спостережень учнів за змінами в природі під час формування природничих знань . – Режим доступу:
http://works.doklad.ru/view/E3MFHKrASs0/11.html
Розвиток процесів сприймання у молодших школярів на уроках природознавства. – Режим доступу:
http://www. osvita.ua/doc/files/news/327/32758/Rozvitok.doc
?Розвиток спостережливості молодших школярів у процесі вивчення природничого матеріалу. – Режим доступу:
http://librar.org.ua/sections_load.php?s=culture_science_education&id=6068&start=4
Смолянюк Н.М. ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (70-90-ті рр. ХХ ст.)- Режим доступу:
http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2008-08/08snmstc.pdf
Тесовська М. С. Використання екологічних ігор на уроках природознавства . – Режим доступу:
http://ird.udpu.org.ua/wp-content/uploads/Тесовська.pdf
Урок-экскурсия. Наблюдения как условие развития познавательных способностей учащихся (из опыта работы). – Режим доступа:
http://www.prodlenka.org/pedagogicheskaia-masterskaia/urok-ekskursiia-nabliudeniia-kak-uslovie-razvitiia-poznavatelnykh-sposobnostei-uchashchikhsia-iz-opyta-raboty.html
Чистякова Г. О. Формування природознавчої компетентності молодшого школяра. – Режим доступу:
http://ru.calameo.com/read/000774620b5595f4d31db
* * *
Балашова С. Спостереження за природою як засіб екологічного виховання молодших школярів / С.Балашова // Почат. шк. - 2005. - № 3. - С. 19-21. - Бібліогр.: 1 назв.
Грицюк, Я. Довкілля, 2 клас / Я. Грицюк // Початкова школа. - 2009. - N 5. - С. 43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Коренева, І. М. Про вплив дидактичних умов на розвиток спостережливості молодших школярів у процесі вивчення природничого матеріалу [Текст] : научное издание / І.М. Коренева // Наукові записки / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : НПУ , 2002. - Вип. 46 : Педагогічні та історичні науки. - С. 75-80
Екологічне виховання в початковій школі. / Упоряд.: І.Васильченко, О.Кондратюк. – К., 2005. – 128 с.
Філоненко, М. М. Спостереження і спостережливість як умови формування екологічного мислення молодших школярів [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Філоненко Мирослава Мирославівна ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2002. - 200 арк. - арк. 157-170.
Філоненко, М. М. Формування спостереження і спостережливості у процесі сприймання об’єктів та явищ навколишнього середовища. // Наукові записки. — Рівне, 2001. — Оновлення змісту, форм та методів навчання i виховання в закладах освіти. — С. 34-37 Бп14910-16 .