Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык
Вівторок 28 Січень 2025 3:20 am.

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46086
   


Автор запитання: Олена із міста: Кременчуг :: Запитання: 35487  
Олена запитує:
Добрый день! Помогите, пожалуйста, подобрать литературу по вопросу: "Формування логічної компетентності учнів, студентів на уроках суспільних дисциплін". Спасибо!
Наша відповідь:
Олено, добрий день! Вам підібрано наступні джерела інформації:

Авдимирець, Лілія. Акмеологічна модель навчання як засіб формування успішної особистості // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 9-10. - С. 13-15. - Бібліогр.: с. 15.

Антоненко, В. В.Використання елементів історичного театру як складова частина виховання полікультурної компетентності на уроках історії // Історія та правознавство. - 2011. - № 5. - С. 17-20.

Безродна, Валентина. Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності// Рідна школа. - 2010. - № 4-5. - С. 66-68. - Бібліогр.: с. 68.

Власов, Віталій .Як перевірити та оцінити історичну компетентність учнів : (до концепції контрольних робіт Державної підсумкової атестації з історії України) // Історія в школах України. - 2010. - № 4. - С. 3-17.

Геллер, Тетяна.Вивчення життєдіяльності історичних особистостей як один із напрямів формування аксіологічної компетентності учнів // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 13-14. - С. 17-22.

Горбачова, Ольга. Дослідження з історії України як інструмент формування історичної компетентності старшокласників // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 37-38. - С. 8-9.

Десятов, Д. Л. Формування хронологічної компетентності учнів під час навчання історії // Історія та правознавство. - 2012. - № 34-36. - С. 7-11. - Бібліогр.: с. 11.

Десятов, Д. Л. Формування просторової компетентності учнів під час навчання історії // Історія та правознавство. - 2013. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: с. 7.

Ісаєва, Ганна. Компетентнісний підхід до навчання учнів // Краєзнавство. Географія. Туризм (Шкільний світ). - 2010. - № 7 (лютий). - С. 3-7. - Бібліогр.: с. 6.

Кошелєва, Анна. Формування предметно-правових компетентностей учнів : через моделювання правового освітнього середовища // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 20. - Правознавство та інші суспільні дисципліни. - 2011. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: с. 15.

Летошко, Олена. Формування в учнів просторової компетентності засобами електронних картографічних джерел // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 10. - С. 13-16. - Бібліогр.: с. 16.

Майданик, Олена.Роль суспільних дисциплін у формуванні життєвих компетентностей учнів : у закладах нового типу з природничим циклом спеціалізації // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 14. - С. 3-4.

Міщенко, Т. О.Соціалізація особистості на уроках суспільствознавчих дисциплін шляхом використання технології критичного мислення // Історія та правознавство. - 2014. - № 25-26. - С. 8-12. - Бібліогр.: с. 12.

Мокрогуз, Олександр. Компетентності чи навчальні досягнення у навчанні історії? // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - Всесвітня історія. - 2012. - № 2. - С. 10-12.

Мокрогуз, Олександр. Компетентності чи навчальні досягнення у навчанні історії? // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 15. - Всесвітня історія. - 2012. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: с. 13. - Закінч. Початок № 7, 2012.

Нетьосов, Сергій.Якісна характеристика рівнів сформованості предметних компетентностей з курсу "Основи правознавства" // Історія в школах України. - 2010. - № 1. - С. 27-29.

Островський, Валерій.Тестовий контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з історії в контексті компетентнісного підходу // Історія в школах України. - 2010. - № 2. - С. 4-13. - Бібліогр.: с. 11.

Пампушна, Н. В. Розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті району // Виховна робота в школі. - 2012. - № 1. - С. 49-51.

Пометун О. Компетентнісний підхід у сучасній історичній освіті : до серпневих конференцій учителів [Перевірка історичної компетентності учня (на прикладі курсу "Історія середніх віків" / 7 клас)] / С. О. Пометун // Історія в сучасній школі 2007 р. № 6 [ - 3-12,

Примакова, Т. В. Формування медіакомпетентності в учнів на уроках історії // Історія та правознавство. - 2013. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: с. 5.

Примакова, Тетяна. Організація медіа-компетентності учнів на уроках історії - актуальна проблема педагогічної науки // Історія України (Шкільний світ). - 2013. - № 19. - Всесвітня історія. - 2013. - № 10. - С. 6-9. - Бібліогр.: с. 9.

Прокопів, Дмитро. Формування соціальної компетентності засобами правової освіти та виховання : із досвіду роботи // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 40. - Правознавство та інші суспільні дисципліни. - 2011. - № 10. - С. 3-5.

Скемська, Алла. Плекаємо члена суспільства : формування громадянської компетентності учнів // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - № 37. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 9.

Сухорукова, А. А. Комплексний підхід до формування професійної компетентності педагогів // Історія та правознавство. - 2011. - № 11. - Педагогічна академія Пані Софії. - С. 4-9.

Серган, В. Г. Підвищення професійної компетентності педагогів
// Історія та правознавство. - 2011. - № 11. - Педагогічна академія Пані Софії. - С. 15-16.

Смагін, І. І. Формування історичної предметної компетенції у старших класах // Історія та правознавство. - 2013. - № 24. - С. 3.

Сутковий, Володимир.Дві ролі одночасно : про деякі аспекти кооперативного навчання на уроках правознавства // Історія України (Шкільний світ). - 2011. - № 20. - Правознавство та інші суспільні дисципліни. - 2011. - № 5. - С. 4-6.

Татаринов, М. В. Розвиток предметних історичних компетентностей учнів у допрофільних і профільних класах // Історія та правознавство. - 2011. - № 25. - Вкладка. - С. 1-8. - Бібліогр.: с. 6-7.

Тукало, Е. П. Діагностика сформованості в учнів інформаційної компетентності// Історія та правознавство. - 2014. - № 10-11. - С. 7-8.

Фрейман Г. Реалізація компетентнісно-орієнтованого навчання у практиці викладання історії в школі (на прикладі теми "Радянсько-німецькі договори 1939 р. і західноукраїнські землі". Історія України, 10 кл.) (методика навчання історії України; процес навчання; розвиток особистісних якостей; освітня компетентність, хронологічна, просторова, інформаційна, мовленнєва, логічна, аксеологічна) / Г. Фрейман. // Історія в школі. - 2006.-. № 10. - С. 23-28

Хінєва, Антоніна. Формування основ компетності учнів у процесі навчання історії : методичні рекомендації та дидактичні розробки // Історія України (Шкільний світ). - 2010. - № 43. - С. 7-23.

Шелудякова, Г. М. Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей : [на уроках історії : методичні поради] // Історія та правознавство. - 2012. - № 19-21. - С. 4-10. - Бібліогр.: с. 10.

.: Розділ: Історія :: 21.11.2014 11.40.23 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.155431 seconds