По-перше, добрий день! Привітання - ознака ввічливості.
Для вас, Антоніно, підібрані такі матеріали:
Барабаш С. Філософія осягнення світу: Про лірику Ліни Костенко. // Дзвін. – 2003. – № 4. – С. 142-145.
Бондаренко А. “Усі вже звикли: геніїв немає…” (художнє мово мислення поетичного циклу Ліни Костенко “Силуети”). // Урок української. – 2004. – № 8-9. – С. 24-27.
Брюховецький В.С. Ліна Костенко: Нарис творчості. – К.: Дніпро, 1990. – 262 с.
Гуцало Є. Ліна Костенко: [Про неї та вірші]. //Золотий гомін. Українська література: Хрестоматія для 11 кл. середньої школи. – К.: Освіта, 1995. – С. 509-530.
Дишлюк І. М.Образне вживання музичних термінів у Поезії Ліни Костенко
// Вісн. Харк. ун-ту. Сер.: Філологія. – Х., 2000. – No491. – С. 634–638.
Жулинський М. Лицарство Духа: [Про Ліну Костенко]. // Вітчизна. – 2000. –№ 3-4. – С. 2-5.
Ліна Костенко: Життєвий і творчий шлях, вірші. // Живиця: Хрестоматія укр. літ. ХХ ст.: У 2 кн. – Кн. 2 / За ред. М.М. Конончука. – К.: Твім інтер, 1998. – С. 387-422.
Сафонова А. Особливості поетичного стилю Ліни Костенко. // Дивослово. – 2002. – № 3. – С. 30-32.
Сизоненко О. Зоря і хрест Ліни Костенко: Назустріч діамантовому ювілею. // Літературна Україна. – 2005. – 10 бер. – С. 1,6.
Таран О. Поетика печалі в художньому світі Ліни Костенко. // Українська мова та література. – 2004. – Ч. 15. – С. 19-23.
Рябова Н.В. Мовно-стилістичне використання музичної термінології в поезіях Ліни Костенко // «Південний архів» (філологічні науки) . Випуск 1. – Херсон. – 1998. – С. 105-108.
http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/123456789/163/1/рябова.pdf
Лексика на позначення музичних понять у поетичних творах Ліни Костенко
http://bibl.com.ua/muzika/32151/index.html
Життя і поезія Ліни Костенко
http://www.kazedu.kz/referat/108396
Матеріали до практичного заняття на тему «Концептуальність поетичної мови Ліни Костенко»
http://www-philology.univer.kharkov.ua/katedras/prof_sites/litvinova/litvinova_z_lina_kostenko.pdf
СТАВИЦЬКА Л.О. «ГАРМОНІЯ КРІЗЬ ТУГУ ДИСОНАНСІВ…»
http://kulturamovy.univ.kiev.ua/KM/pdfs/Magazine38-5.pdf