Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти наступну інформацію: " Роботи (діяльність) у напрямку розробки нових переваг в організації, обслуговування та бізнес-планів" . Дякую!
Дорого дня, Михайле!
Краще уточнювати мету запиту (дипломна, курсова, реферат тощо)та конкретніше формулювати запитання. Від цього залежить наша відповідь. Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Афанасьєв М. В. Планування і контроль на підприємстві : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / М. В. Афанасьєв, Г. О. Селезньова ; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ІНЖЕК, 2012. - 442 c.
Балабанова Л. В. Інтерактивні маркетингові комунікації : монографія / Л. В. Балабанова, О. О. Стельмах; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 196 c. - (Шк. маркетинг. менедж.).
Баранов О. Г. Планування і контроль на підприємстві : навч. посіб. для студ. ВНЗ, які навчаються за освіт.-проф. прогр. бакалавра з напряму "Економіка підприємства" / О. Г. Баранов ; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь : СевНТУ, 2012. - 219 c.
Барнич Ю. О. Бізнес-план підприємницької виробничої діяльності : навч. посіб. / Ю. О. Барнич ; МОНМС України, НТУУ "Київ. політехн. ін-т". - 2-ге вид., доповн. - К., 2011. - 124 c.
Барроу К. Бізнес-план: практ. посіб.: пер. з 4-го англ. вид. / К. Барроу, П. Барроу, Р. Браун. - К. : Знання, 2005. - 434 с.
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування: навч. посіб / С.Ф. Покропивний, С.М. Соболь, Г.О. Швиданенко, О.Г. Дерев'янко; Київ. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., допов. - К. : КНЕУ, 2002. - 379 с.
Князь С. В. Бізнес-планування інноваційних проектів: сутність технологій, переваги і недоліки [Електронний ресурс] / С. В. Князь, Н. Г. Георгіаді, Я. С. Богів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 199-207. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2012_2_24.pdf.
Лаврів Л. А. Бізнес-планування у діяльності організації: базові процедури та основні методичні підходи [Електронний ресурс] / Л. А. Лаврів // Інноваційна економіка. - 2013. - № 10. - С. 104-111. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/inek_2013_10_19.pdf.
Лаврів Л. А. Планування діяльності організації : навч. посіб. / Л. А. Лаврів. - T. : Крок, 2013. - 320 c.
Перевозова І.В. Експертиза бізнес-плану як ключовий елемент успіху підприємницької ідеї [Електронний ресурс] / І.В. Перевозова, С.М. Кафка, І.Б. Запухляк // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2012. - Вип. 8(2). - С. 173-175. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/aprer_2012_8(2)__30.pdf.
Резнік Н. П. Планування діяльності підприємств : навч. посіб. / Н. П. Резнік, О. О. Непочатенко, Л. В. Транченко, О. М. Транченко, Р. І. Лопатюк ; Київ. міжнар. ун-т. - Вид. 2-ге, доповн. і переробл. - Київ : КиМУ, 2014. - 448 c.
Розробка методичного підходу з формування проектів інвестиційних бізнес-планів розвитку підприємств легкої промисловості з урахуванням орієнтирів структурно-інноваційної політики [Текст] : монографія / [Ігнатьєва І. А. та ін. ; за заг. ред. І. А. Ігнатьєвої] ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2014. - 431 с.
Сніжко Л. Л. Особливості розробки розділів бізнес-планів для пасажирських автотранспортних підприємств, які відображають специфіку їх діяльності [Електронний ресурс] / Л. Л. Сніжко // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 10. - С. 540-546. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Upsal_2012_10_99.pdf.
Стельмах О. О. Інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук / О. О. Стельмах; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 19 c. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06sookmp.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1.
Додаткову літературу див. в електронних каталогах:
- Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського. – Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/
- Національна парламентська бібліотека України. – Режим доступу:
http://www.nplu.org/
Якщо наша відповівідь Вас не задовольнить, задайте питання більш конкретно.