Ольга запитує:
Доброго дня! Допоможіть будьласка зібрати інформацію на тему: "Реалізація краєзнавчого принципу навчання географії у середній школі".
Наша відповідь:
Добрий день. Пропонуємо вашій увазі наступні джерела:
Адзима, Т. День туриста-краєзнавця // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2007. № 35. С. 16-20.
Аленина, С. Программа курса «Географическое краеведение» : 6 класс // География в школе. 2006. № 7. С. 54-56.
Андрусяк, Г. Метод проектів у географічному краєзнавстві // Географія та економіка в рідній школі (Раніше — Географія та економіка в сучасній школі). 2011. № 3. С. 40-42.
Артюшенко, В. Популяризація краєзнавства в навчальних закладах // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2010. № 24. С. 4-6.
Балацький, Л. Краєзнавчий матеріал як засіб формування знань про рідний край // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2010. № 38. С. 9-10.
Буланов, Ю. Краєзнавчі ігри та вікторини : З досвіду роботи // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2012. № 20. С. 20-22.
Добірка матеріалів краєзнавчих заходів // Шкільна бібліотека. 2004. № 12. С. 14-18.
Камолова, А. Подорож до королевських ставків : екскурсія краєзнавчого характеру // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2014. № 8. С. 11-13 (вкладка).
Копилець, Є. Гурток краєзнавства для підлітків // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2012. № 8. С. 17-18.
Копилець, Є. Екологічне виховання у роботі учнівських туристсько-краєзначих об'єднань географічного спрямування // Географія та економіка в рідній школі (Раніше — Географія та економіка в сучасній школі). 2007. № 7. С. 32-35.
Корнєєв, О. Розвиток географічного краєзнавства в Україні : (кінець ХІХ — початок ХХ століття) // Географія та основи економіки в школі. 2005. № 3. С. 42-45.
Корнєєв, О. Розвиток шкільного географічного краєзнавства : програма для учнів середнього навчального закладу // Краєзнавство. Географія. Туризм. 2006. Квітень (№ 16). С. 7-9.
Корнєєв, О. Система диференційованих дидактичних матеріалів з географічного краєзнавства // Географія та економіка в рідній школі (Раніше — Географія та економіка в сучасній школі). 2007. № 7. С. 25-31.
Малая, О. Розвиток особистості засобами краєзнавства // Географія та основи економіки в школі. 2006. № 4. С. 33-34.
Михайлова, О. Формы и методы краеведческой работы в исследовательской деятельности учащихся // Одаренный ребенок. 2005. № 2. С. 59-63.
Мясцова, В. Краеведческий материал как средство художественно-творческого развития учащихся // Начальная школа. 2006. № 7. С. 83-86.
Олексенко, Т. Вивчення рідного краю в початковій школі // Рідна школа. 2006. № 1. С. 40-42.
Остапець, О. Організація туристської роботи в школі : основні положення концепції дитячо-юнацького туризму і краєзнавства // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2008. № 16. С. 3-14.
Петринка, Л. Шкільне краєзнавство : розвиток пізнавального інтересу учнів до географії // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2014. № 6. С. 1-8 (вкладка).
Програма гуртка «Геологічне краєзнавсто» // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2013. № 2. С. 1-14 (вкладка). — Продовження. Поч. №40/2012.
Рябих, С. Краєзнавчий квест // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2013. № 4. С. 1-11 (вкладка).
Савчук, Н. Екологічне краєзнавство : програма факультативу для 7—8-х класів // Краєзнавство. Географія. Туризм. 2006. Травень (№ 18). С. 16-19.
Сто запитань для допитливих краєзнавців // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2014. № 10. С. 1-17 (вкладка).
Супричов, О. До питання формування географічних понять у школярів у курсі «Краєзнавство» // Географія та економіка в рідній школі (Раніше — Географія та економіка в сучасній школі). 2011. № 7/8. С. 36-37.
Топузов, О. Теоретико-методологічні засада вивчення національного краєзнавства в школі // Географія та економіка в рідній школі (Раніше — Географія та економіка в сучасній школі). 2011. № 10. С. 35-38.
Федченко, Л. Моделювання уроку з краєзнавства : тренінгове заняття в профільній школі в 11-му класі // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2011. № 9. С. 5-7.
Швець, М. Краєзнавчий гурток як засіб формування компетентності учнів // Географія та економіка в рідній школі (Раніше — Географія та економіка в сучасній школі). 2009. № 6. С. 20-27.
|