Доброго дня! чи могли б Ви надати мені джерела для написання курсової роботи по темі "Реклама книги у засобах масової інформації та мережі Інтернет"
Доброго дня, Юліє!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бессараб А. О. Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 159-163. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/drsk_2014_1-2_33.pdf.
Босак О. І. Книготоргівля у Львові в роки окупації (за матеріалами львівської преси 1941–1944 років) [Електронний ресурс] / О. І. Босак // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2008. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_2008_1_7.pdf.
Бужбецька А. Рекламно-інформаційна діяльність у гуртовій та роздрібній торгівлі книгою в Україні (з використанням даних про практику роботи ДП "Самміт-книга" та ДВАТ "Укркнига") [Електронний ресурс] / А. Бужбецька // Вісник Книжкової палати. - 2009. - № 3. - С. 8-10. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2009_3_5.pdf.
Булах Т. Класифікація реклами у книговиданні та книгорозповсюдженні / Т. Булах // Вісн. кн. палати. - 2008. - № 8. - С. 7-10.
Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій галузі : навч. посіб. / Т. Д. Булах; Харків. держ. акад. культури. - Харків : Лідер, 2015. - 215 c.
Булах Т. Д. Реклама книг на радіо: форми та правила створення [Електронний ресурс] / Т. Д. Булах // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 53-59. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pivs_2011_2_9.pdf.
Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Т. Д. Булах ; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2011. - 223 c.
Буяло А. П. Буктрейлер як засіб просування видавничої продукції [Електронний ресурс] / А. П. Буяло // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 55. - С. 98-101. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzizh_2014_55_21.pdf.
Виходець О. Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Електронний ресурс] / О. Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2013_4_4.pdf.
Заїченко Т. Бібліотечний буктрейлер [Електронний ресурс] / Т. Заїченко // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 4. - С. 52. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2014_4_18.pdf.
Информационно-рекламная поддержка книги [Текст] : опорный конспект лекций и практические задания / разраб. С. А. Иванова ; Днепропетровский национальный ун-т. Факультет средств и способов массовой коммуникации. Кафедра организации управления СМИ и рекламы. - Д. : [б.и.], 2004. - 16 с.
Ковалевська Т. Ю. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія / Т. Ю. Ковалевська, Н. В. Кондратенко, Н. В. Кутуза, О. О. Порпуліт, А. В. Ковалевська ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2009. - 400 c.
Ковба Ж. М. Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Titd_2011_1_34.pdf.
Копистинська І. М. Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991 - 2003 рр.) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / І. М. Копистинська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - Київ, 2004. - 20 c.
Косачова О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / О. Косачова // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 10. - С. 15-18. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2014_10_7.pdf.
Кулаковська В. В. Реклама книги в незалежній Україні: стан, проблеми та перспективи : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / В. В. Кулаковська ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2013. - 19 c.
Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги [Текст] / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - N 11. - С. 44-45. - Режим доступу:
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/vkp_2014_11_11.pdf.
Судин А. Ю. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі [Електронний ресурс] / А. Ю. Судин // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 1. - С. 102-108. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pivs_2008_1_21.pdf.
Хамініч С. Ю. Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія / С. Ю. Хамініч, Ю. М. Варич, М. В. Матвієць ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 144 c.
Якубенко Я. А. Інформаційно-рекламна діяльність у книгорозповсюдженні України: до постановки питання [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 1. - С. 138-143. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nz_2012_1_21.pdf.
Якубенко Я. А. Інформаційно-рекламна діяльність у книгорозповсюдженні України: до постановки питання [Електронний ресурс] / Я. А. Якубенко // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pivs_2012_1_8.pdf.