Данил спрашивает:
Знайдіть будь - ласка інформацію "Популяризація документів філософського змісту та обслуговування користувачів, чиї інтереси пов’язані з філософією"
Наш ответ:
Доброго дня, Данило!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерала:
Беліна, Л. М. Інноваційні технології обслуговування користувачів у провідних бібліотеках України // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 8-10 жовт. 2013 р.). // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. — Київ, 2013. — С. 93-95.
Беліна, Л. Розвиток обслуговування користувачів наукової бібліотеки в умовах інформаційного суспільства // вип. 38. // Наук. праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. — К., 2014. — вип. 38. — С. 280-293.
Бондаренко, В. І. Дистантне обслуговування користувачів бібліотеки: питання розробки терміносистеми // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 21-23 жовт. 2014 р.). // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. — Київ, 2014. — С. 32-34.
Бондаренко, В. І. Питання дистантного інформаційно-аналітичного обслуговування користувачів бібліотек у сучасних наукових публікаціях // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 8-10 жовт. 2013 р.). // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. — Київ, 2013. — С. 125-128.
Вдовіченко, О. О. Бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів: вивчення інформаційних потреб // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. - Матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції. // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. — Львів, 2013. — С. 499-509.
Власенко, Н. М. Культура обслуговування користувачів як основоположний фактор іміджу бібліотеки [вимоги до спілкування бібліотекаря] // Бібліотека. Наука. Комунікація. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 6-8 жовт. 2015 р.): в 2-х ч. Ч. 1. // Бібліотека. Наука. Комунікація. — Київ, 2015. — С. 32-34.
Іванова, М. Розвиток дистантного обслуговування користувачів та формування юридичних електронних інформаційних у Національній юридичній бібліотеці НБУВ // вип. 38. // Наук. праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. — К., 2014. — вип. 38. — С. 304-316.
Каліберда, Н. Ю. Інформаційне обслуговування віддалених користувачів: тенденції та перспективи // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 21-23 жовт. 2014 р.). // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. — Київ, 2014. — С. 43-44.
Коваль, Т. Удоскооналення комплексного бібліотечного обслуговування користувачів НБУВ засобами АБІС ”ІРБІС64” // вип. 38. // Наук. праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. — К., 2014. — вип. 38. — С. 227-245.
Кунанець, Н. Е. Диференційоване обслуговування користувачів з особливими потребами // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 8-10 жовт. 2013 р.). // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. — Київ, 2013. — С. 23-26.
Кунанець, Н. Технології системи дистанційного інформаційно-бібліотечного обслуговування користувачів // Комп’ютерні науки: освіта, наука, практика. - міжнар. наук.-техн. конф., 15-18 трав. 2014 р.&specsimvol&матеріали конф. // Комп’ютерні науки: освіта, наука, практика. — Миколаїв, 2014. — С. 135-139.
Кухалашвілі, Г. В. Модернізація служби МБА за допомогою засобів ЕДД, сприяння розвитку ”дистанційного” інформаційно-бібліотечного обслуговування віддалених користувачів // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 8-10 жовт. 2013 р.). // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. — Київ, 2013. — С. 115-117.
Осокіна, А. П. Нові підходи в організації бібліотечного простору та інноваційні зміни в обслуговуванні користувачів [Кіровоградська ОУНБ] // вип. 5. // Бібліотечна орбіта Кіровоградщини. — Кіровоград, 2012. — вип. 5. — С. 65-69.
Петруня, О. М. Інновації в проектуванні та будівництві станцій технічного обслуговування легкових автомобілів індивідуального користування. // Коммунальное хозяйство городов. — К., 2009. — Серия. — С. 299-302.
Поліщук, Р. Сучасний стан обслуговування віддаленого користувача в бібліотеці // вип. 38. // Наук. праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського. — К., 2014. — вип. 38. — С. 294-303.
Пригорницька, О. Г. Віртуальне довідково-бібліографічне обслуговування користувачів: нові тенденції і проблеми // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 8-10 жовт. 2013 р.). // Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів. — Київ, 2013. — С. 176-178.
Ражик, Лідія. Електронна доставка документів як засіб інформаційного обслуговування користувачів бібліотек // Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ. - 16 березня 2014 р. // Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ. — Рівне, 2014. — С. 28-30.
Романська, С. Й. Віртуальна довідка – як одна з форм обслуговування віддалених користувачів // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. - Матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції. // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. — Львів, 2013. — С. 204-212.
Рула, С. І. Інновації бібліотек Олександрівського району в обслуговуванні користувачів-дітей // вип. 5. // Бібліотечна орбіта Кіровоградщини. — Кіровоград, 2012. — вип. 5. — С. 112-115.
Слотюк, Г. М. Віртуальне довідково-бібліографічне обслуговування користувачів у Вінницькій ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва: нові можливості традиційних послуг. // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ. — К., 2010. — С. 270-277.
Федорова, Т. Ю. Досвід використання документальних фондів у режимі відкритого доступу (на прикладі відділу обслуговування користувачів) [Кіровоградської ОУНБ] // вип. 5. // Бібліотечна орбіта Кіровоградщини. — Кіровоград, 2012. — вип. 5. — С. 79-82.
Чупріна, В. М. Довідково-інформаційне обслуговування за МБА і ДД: бібліографічне доопрацювання замовлень за запитами користувачів // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. - матеріали міжнар. наук. конф. (Київ, 21-23 жовт. 2014 р.). // Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору. — Київ, 2014. — С. 495-498.
|