Катерина запитує:
Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до курсової роботи за темою: "Основні підходи до організації та функціонування сучасного книжкового магазину." Дякую.
Наша відповідь:
Катерино, добрий день! Радимо при написанні курсової роботи скористатися такими джерелами інформації:
Анісімович О. З. Інформаційне забезпечення маркетингового дослідження книжкового ринку роздрібним книготорговельним підприємством / О. З. Анісімович; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2000. - № 2. - С. 105-106. - укp.
Апопій В. В. Організація торгівлі / В. В. Апопій, І. П. Міщук, В. М. Ребицький. — 2-е вид. — К.: ЦУЛ, 2008. — 632 с.
Афанасенко О. М. Система книгорозповсюдження в Україні в умовах інтеграції соціокомунікаційного простору : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.03 / О. М. Афанасенко; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2009. - 20 c. - укp.
Афонін, Олександр. Видавництва та книготорговельні мережі. Хроніка відносин [Текст] / О. Афонін // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 4. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Булах, Тетяна. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати : Науково-практичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 3-6
Виходець, Олександр. Культура продажу книг, газет і журналів [Текст] / О. Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 8. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Виходець, Олександр. Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] / О. Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Виходець, Олександр. Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій [Текст] / О. Виходець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасимчук З. В. Організація та технологія торгівлі: навч.посіб. / З. В. Герасимчук, Л. Л. Ковальська, І. М. Вахович. — Луцьк: Надстир’я, 2005. — 324 с.
Голошубова Н. О. Організація торгівлі: підруч. / Н. О. Голошубова. — вид. 2, пер. і доп. — К.: Знання, 2008. — 558 с.
Грет, Г. П. Книговидання в незалежній Україні: організаційний та тематичний аспекти [Текст] / Г.П. Грет, К.А. Хемчан // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2007. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.: 10 назв.
Грет Г. Кон'юнктура книжкового ринку України на сучасному етапі / Г. Грет // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2006. - Вип. 16. - С. 335-341.
Григорова З. В. Статистика діяльності книготорговельних підприємств : навч. посіб. / З. В. Григорова, Я. В. Котляревський. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2008. - 88 c. - Бібліогр.: с. 85. - укp.
Григорова З. Добре забуте старе? (ще раз про книжкову торгівлю в Україні) (радянська книготоргова мережа; мережа книжкових магазинів; асортиментна діяльність) / З. Григорова, Ж. Ковба, О. Барзилович // Вісник Книжкової палати . – 2010. -. № 1 .- С. 7-10.
Зайцев, Павел. Управление ассортиментом в розничном ретейле [Текст] / П. Зайцев // Мерчендайзер. - 2011. - № 3. - С. 38-41
Казакова О.Б. Планування розвитку роздрібної торговельної мережі: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.Б. Казакова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 18 с.: рис., табл. — укp.
Ковба Ж. М. Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Текст] : Вип. 3 (36) / Українська акад. друкарства, М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Львів, 2011. - С. 77-87.
Ковба Ж. М. Досвід та сучасний стан мережевих книгарень провідних країн світу та України / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 2. - С. 94-100. - Бібліогр.: 5 назв.
Решетнікова І. Л. Оцінка якості обслуговування споживачів в сучасних
торговельних підприємствах / І. Л. Решетнікова // Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2004. — № 10. — С. 190–195.
Сербін О. Висококваліфіковане обслуговування покупців книжок, як запорука становлення і розвитку сучасної української книгарні [Текст] / Сербін О. // Вісник Книжкової палати. - 2004. - № 7. - С. 44 - 50. - Бібліогр.: 27 назв.
Сербін, О. Відділ оперативної поліграфії в книгарні: об'єктивна необхідність в умовах адаптації до ринку [Текст] / О. Сербін // Вісник Книжкової палати. - 2003. - № 11. - С. 23-26. - Бібліогр.: 48 назв
Сербін, Олег Сучасна кигарня в Україні як модель прогресивного інформаційно-торгівельного підприємсива [Текст] / Олег Сербін // Вісник Книжкової палати. - 2004. - № 9. - С. 22 - 28. - Бібліогр.: 38 назв.
Сошинська Я. Є. Дослідження факторів якості книготорговельного обслуговування / Я. Є. Сошинська, А. Г. Дмитрик // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 88-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
У другій половині 2010 року мережа книгорозповсюдження в Україні збільшилася на 214 об'єктів (торгівля книжкова; кількість книжкових магазинів) // Вісник Книжкової палати. - 2011. -. № 2. - С. 21.
Халікян Н. Інноваційні технології книговидання і книгорозповсюдження в умовах економічної кризи з використанням веб-технологій / Н. Халікян // Вісн. Кн. палати. - 2010. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Юрасова Ю. С. Соціальні та економічні проблеми менеджменту виставково-ярмаркової діяльності у книжковому бізнесі України / Ю. С. Юрасова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 124-130. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
|