Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45994
   


Автор запитання: Катерина із міста: Кривий Ріг :: Запитання: 38369  
Катерина запитує:
добрий вечер! Допоможіть, будь-ласка,знайти для наукової роботи на тему "Сучасна реклама та її лексичні особливості" матеріал, бажено( с режимом доступу) : наукові статті,монографії,дисертації
Наша відповідь:
Доброго дня, Катерино!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бугайова О. І. Лексична синонімія в текстах соціальної реклами [Електронний ресурс] / О. І. Бугайова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 215(1). - С. 91-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil.
Войцева О. А. Одеська лінгвістична школа: координати сучасних пошуків : колект. монографія / О. А. Войцева, Т. Ю. Ковалевська, І. М. Колегаєва, Н. В. Кондратенко; ред.: Т. Ю. Ковалевська; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса : Букаєв В.В., 2014. - 558 c.
Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. А. Волкова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2012. - 19 c.
Городецька І. В. Наративна реклама: лексичні, синтаксичні та стилістичні характеристики [Електронний ресурс] / І. В. Городецька // Нова філологія. - 2013. - № 57. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2013_57_7.
Денисевич О. В. Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців [Електронний ресурс] / О. В. Денисевич // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 2. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_2_35.
Заболотна Т. В. Лексико-стилістичні особливості віртуальної реклами [Електронний ресурс] / Т. В. Заболотна // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 3. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_3_27.
Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів [Електронний ресурс] / А. В. Ковалевська // Одеський лінгвістичний вісник. - 2014. - Вип. 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2014_3_16.
Крутько Т. В. Англомовна реклама у віртуальному просторі : монографія / Т. В. Крутько ; Київ. славіст. ун-т, Рівнен. ін-т словТянознавства. - Рівне : Волин. обереги, 2013. - 154 c.
Крутько Т. В. Лексичні засоби компресії у рекламних текстах (на матеріалі віртуальної реклами) [Електронний ресурс] / Т. В. Крутько // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 35. - С. 183-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_35_58.
Маслова Ю. П. Гендерний дискурс сучасних друкованих україномовних ЗМІ : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Ю. П. Маслова ; Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2011. - 20 c.- Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2011/11MYPDUZ.zip.
Михайленко В. М. Табуйована лексика в текстах реклами [Електронний ресурс] / В. М. Михайленко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2009. - Вип. 16. - С. 315-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2009_16_39.
Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_6.
Мозовая И. Н. Теоретические предпосылки исследования заимствованной лексики в языке рекламы [Електронний ресурс] / И. Н. Мозовая // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2013. - Т. 21, вип. 19(1). - С. 211-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2013_21_19(1)__35.
Рева Н. С. Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіа-дискурсу) / Н. С. Рева // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 3. - С. 65-70.
Славінська М. С. Семантичні пріоритети морфологічних категорій у соціальній рекламі [Електронний ресурс] / М. С. Славінська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 419-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_51.
Станкевич Ю. В. Мовні сугестогени в текстах політичної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Ю. В. Станкевич ; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Одеса, 2011. - 22 c.
Столярская Е. Структурные и стилистические типы специальной лексики в журнальной рекламе бытовой техники и транспортных средств [Електронний ресурс] / Е. Столярская // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2013. - Вип. 18. - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2013_18_59.
Улітіна Н. О. Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Н. О. Улітіна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2010. - 20 c.- Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10unoefd.zip.
Храновський О. В. Морфологічні та лексико-семантичні особливості мови фінансової реклами [Електронний ресурс] / О. В. Храновський // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2009. - Вип. 18. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2009_18_20.
Чернюх Л. Д. Лінгвальні особливості сучасної словацької реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.03 / Л. Д. Чернюх ; НАН України, Ін-т мовознав. ім. О.О. Потебні. - Київ, 2014. - 20 c.
Чуланова Г. В. Лексичні носії експресивності / Г. В. Чуланова, І. М. Кузьменко // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 4. - С. 98-103.
Шукало І. М. Лексичний інвентар рекламного дискурсу британських туристичних компаній: когнітивний аспект [Електронний ресурс] / І. М. Шукало // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 62. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_62_43.

.: Розділ: Мовознавство :: 16.02.2016 18.29.50 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.16138 seconds