Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45951
   


Автор запитання: Левенте із міста: Берегово :: Запитання: 38551  
Левенте запитує:
Допоможіть підібрати матеріал до теми реферату: Викорестання наочності на уроках історії та правознавства. Дякую.
Наша відповідь:
Добридень, Левенте! Перегляньте, будь ласка, такі джерела інформації:

Бережна, Т. С.Формування образного мислення засобами опори // Історія та правознавство. - 2012. - № 27. - С. 2-3.

Білокриницька, Т. І. Правопорушення і юридична відповідальність : правознавство : практичний курс : 9 клас // Історія та правознавство. - 2015. - № 15. - С. 15-16.

Бордун, З. В. Пізнавальне та соціалізуюче значення гри на уроках правознавства у дев'ятому класі // Історія та правознавство. - 2013. - № 25. - С. 2-3.

Десятов Д. Л. Методика використання інформаційно-комунікаційних
технологій у навчанні історії / Д. Л. Десятов – Х. : Вид. група «Основа», 2011. – 111 [1] c.

Дрожжина С. В. Основы правоведения : наглядный справочник / С. В. Дрожжина. – Донецк : Центр подготовки абитуриентов, 1999. – 128 с.

Іванова, Н. І. Застосування умовно-графічної наочності на уроках історії як метод навчання / Н. І. Іванова // Історія та правознавство. – 2012. – № 24. – С. 14-17.

Курочка, Руслана. Мультфільми на уроках правознавства як засіб активізації творчої діяльності учнів // Історія України (Шкільний світ). - 2013. - № 12. - Правознавство та інші суспільні дисципліни. - 2013. - № 6. - С. 5-7.

Кушніренко О. Г. Конституційне право України в схемах і дефініціях : навч.посібник для студ. юрид. вузів та факультетів / Кушніренко О. Г., Слінько Т. М.,Веніславський В. Ф. – X. : Торнадо, 2003. – 328 с.

Мамонов, Георгій. Нестандартна наочність з історії / Мамонов, Георгій // Історія України (Шкільний світ). - 2013. - № 20. - С. 11-12.

Мокрогуз О. П. Інноваційні технології на уроках історії / О. П. Мокрогуз.– Харків : Вид. група «Основа» : Тріада , 2007. – 192 с.

Нартов В. В. Основи правознавства у визначенях, таблицях і схемах
/ В. В. Нартов. – Х. : Веста: Вид-во «Ранок», 2008. – 96 с.

Нетьосов С. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій
на уроках правознавства / С. І. Нетьосов // Інформаційні технології і засоби навчання.– 2011. – № 3 (23) [Електронне видання]. – Режим доступу :
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/viewFile/489/417

Нетьосов С. І. Навчання основ правознавства з використанням
інформаційно-комунікаційних технологій / С. І. Нетьосов. – Х. : Вид. група «Основа»,2010. – 127[1] с.

Нетьосов С. І.Навчання основ правознавства з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / С. І. Нетьосов. – Х. : Вид. Група «Основа», 2010. – 127[1] с. – (Б-ка журн. «Історія
Та правознавство». Вип. 4 (76)).

Нетьосов С. І. Формування понятійного апарату на уроках правознавства з використанням ІКТ / С. І. Нетьосов // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2011. – № 21 (232), Ч. І. – С. 142–150.

Обчислювальна техніка і технічні засоби навчання / Гороль П. К.,
Гуревич Р. С., Коношевський Л. Л., Подоляк В. О. – Вінниця : ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 1999. – 324 c.

Подобєд, О. Мемуари на уроках історії: на прикладах теми "Україна в перші повоєнні роки (1945-початок 50-х рр.)" : урок, 11кл. / О. Подобєд // Історія України (Шк. світ). – 2012. – № 41-42. – С. 9-12

Пометун О. І. Методика навчання історії в школі / О. І. Пометун,
Г. О. Фрейман. – К. : Генеза, 2005. – 328 с.

Ремех Т. О. Досвід проведення уроків правознавства з використанням
мультимедійних технологій / Т. О. Ремех // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2004. – № 2.– С. 46–48.

Скляренко С. Ф. Використання наочності на уроках суспільствознавства
/ С. Ф. Скляренко. – К. : Рад. Школа, 1977. – 128 с.

Скомороха, О. О. Інформаційно-методичні матеріали до переліку пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва,обов'язкових для розпізнавання учнями / О. О. Скомороха //Історія та правознавство. – 2012. – № 24. – С. 18.

Фоменко А. В. Сучасні комп’ютерні навчальні програми з історії та підходи до їх використання на уроках / А. В. Фоменко, О. І. Пометун // Історія в школах України . – 2002. – No3. – С. 27–30.

Хворостенко, С. Використання інтернет-ресурсів на уроках історії / С. Хворостенко // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 10.
– С. 24-28.

Хворостенко, С. Електронний атлас "Історія України" як сучасний інструмент пізнання / С. Хворостенко // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 11-12. – С. 30-31.

Худобець О. А. Використання комп’ютерного супроводу на уроках історії
стародавнього світу в 6 класі / О. А. Худобець // Історія в школах України. – 2006. – № 8. – С. 33–36.

Худобець О. А. Застосування презентаційних технологій у практиці
проведення уроків історії / О. А. Худобець // Учитель року – 2005. Досвід кращих. –Харків : Вид. група «Основа», 2005. – С. 11–17.

Худобець О. А. Microsoft Power Point як інструментальне середовище
вчителя історії / О. А. Худобець // Історія та правознавство. – 2006. – № 5 (69). – С. 25–27.

.: Розділ: Історія :: 10.03.2016 22.26.33 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.147207 seconds