Доброго дня! Допоможіть будь-ласка підібрати матеріал до написання курсової роботи на тему "Форми взаємодії вчителя та учнів на уроках англійської мови". Щиро дякую.
Доброго дня, Каріно!
Маємо надію, що наступний матеріал буде Вам корисний:
Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх закладах : підручник для педагогічних ВНЗ / Л. С. Панова [и др.]. - К. : Академія, 2010. - 328 с. - (Альма-матер). Ніколаєва С.Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці) : навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 2008. - 286 с.
2. Психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти викладання мовознавчих дисциплін у вищій та середній школі : матеріали наукової конференції / ред.: В. О. Горпинич, О. М. Пехота. – Миколаїв : МФ НаУКМА, 1998. - 216 с.
3. Ананьєва І. Гра як засіб інтенсифікації навчального процесу під час вивчення іноземної мови молодшими школярами / І. Ананьєва // Початкова школа. - 2009. - N 6. - С. 19-21.
4. Ариян М.А. Принципы социально-развивающего обучения иностранным языкам в средней школе / М. А. Ариян // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 1. - С. 7-12.
5. Беркович О. Відеоурок - помічник учителя / О. Беркович // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - N 6. - С. 54-55.
6. Бурлаков М.П. Связь методики обучения лексике иностранного языка с лингвистикой и психологией / М.П. Бурлаков // Іноземні мови. - 2004. - N3. - С. 3-5.
7. Вєтохов О.М. Розвиток психології навчання іноземних мов у 90-ті роки ХХ ст. в Російській Федерації та Україні / О.М. Вєтохов // Педагогіка і психологія. - 2003. - N2. - С. 131-140.
8. Вєтохов О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 46-47. - Бібліогр.: С.47. - Бібліогр.: С.47.
9. Воронова Е.Н. Современные технологии и методы обучения иностранному языку в вузе / Е. Н. Воронова // Перспективы науки и образования. - 2014. - N 1. - С. 189-194.
10. Голобородько О.А. Виховне значення діалогу в навчанні підлітків іншомовного спілкування / О. А. Голобородько // Педагогіка і психологія. - 2007. - N 2. - С. 79-88.
11. Горина С.Н. Личностно-ориентированный подход к обучению школьников английскому языку / С. Н. Горина // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 9. - С. 27-31.
12. Давыдова З.М. Игра как метод обучения иностранным языкам / З. М. Давыдова // Иностранные языки вшколе. - 2010. - N 6. - С. 34-38.
13. Жаркова Л.А. Игровые физкультминутки на уроке иностранного языка / Л. А. Жаркова // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 1. - С. 24-26.
14. Зайчикова Л. Значення гри у навчанні іноземних мов / Л. Зайчикова // Рідна школа. - 2009. - N 7. - С. 68.
15. Камінська-Клецкова Я. Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова // Рідна школа. - 2009. - N 7. - С. 64-65.
16. Коземко Е. Вплив окремих психологічних процесів на якість оволодіння учнями іншомовним мовленням / Е. Коземко // Рідна школа. - 2007. - №10. - С. 72-74.
17. Мазунова Л.К. Учебник как компонент системы "учитель - ученик - учебник" / Л. К. Мазунова // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 2. - С. 11-15.
18. Назаренко К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України / К. Назаренко // Рідна школа. - 2008. - N 11. - С. 26-27. - Бібліогр.: с. 27.
19. Оршанская Е.Г. Опыт сопоставительного анализа речевого поведения российского и британского учителя иностранного чзыка в классе / Е. Г. Оршанская // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 6. - С. 16-21.
20. Пєтохов О.М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О.М. Пєтохов // Педагогіка і психологія. - 2005. - N2. - С. 89-97.
21. Редько В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько // Рідна школа. - 2011. - N 8/9. - С. 28-36.
22. Спічко В. Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи / В. Спічко // Іноземні мови в школах України. - 2014. - N 6. - С. 9-20.
23. Столяренко О. Комунікативна активність і практика опанування іноземної мови старшокласниками / О. Столяренко // Рідна школа. - 2004. - N4. - С. 21-22.
24. Шквіріна Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови / Т. Шквіріна // Дошкільне виховання. - 2010. - N 12. - С. 20-21.
25. Юсупова А.Ю. Педагогические идеи М. Монтессори на уроках иностранного языка / А. Ю. Юсупова // Иностранные языки в школе. - 2010. - N 6. - С. 10-14.
http://festival.1september.ru/articles/582082/
Дорждеева С. И. О взаимодействии учителя и учащихся на уроке иностранного языка
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj8utbRttTLAhXiqXIKHb8hDCUQFggjMAE&url=http://www.teacherjournal.com.ua/attachments/19067_%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D1%86%D1%96%20%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.docx&usg=AFQjCNFFcM2IqBKYpkfTnR4wbGU66rtSWw&sig2=U-GL4BSmQGP_JDJTnqCsvg&bvm=bv.117218890,d.bGQ
Колективні форми роботи на уроці англійської мови
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj8utbRttTLAhXiqXIKHb8hDCUQFggaMAA&url=http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Pfto_2013_33_45.pdf&usg=AFQjCNE7aAcAfC7r2iCUj6-BCkjWGpyz0Q&sig2=JUEOUICnGuWfyOm6k9CqBQ&bvm=bv.117218890,d.bGQ
МАТЮХА Г.В., САЛЛО О.Ю. ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
http://int-konf.org/konf092014/882-celscheva-o-o-osoblivost-navchannya-nozemnoyi-movi-v-pochatkovy-shkol.html
Целіщева О. О. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
http://orfey.com.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=205:proektna-diyalnist-na-urokah-angliyskoyi-movi-ta-evropeyske-movne-portfolio&Itemid=550
Мазур І. ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКЕ МОВНЕ ПОРТФОЛІО
http://bibliofond.ru/view.aspx?id=464906
Взаємодія суб’єктів навчального процесу на уроці іноземної мови
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/innovatsiini-tekhnologiyi-na-urokakh-angliiskoyi-m.html
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Успіхів!