Добрий день.
Допоможіть, будь ласка знайти інформацію щодо дісертацій та наукових статей за темою "Мова бренду" в режимі доступу до джерел.
Дякую
Доброго дня, Ірино!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела інформації:
Аакер Д. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга /. Д. Аакер, Э. Йохимштайлер. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. - 380 с.
Барлоу Дж. Якщо за брендом не доглядати, він просто загине... [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://www.management.com.ua/ events/ barlow.html
Бізнес-адміністрування : магістерський курс : підручник / за ред. д-ра. екон. наук, проф. Л. Г. Мельника, д-ра екон. наук, проф. С. М. Ілляшенка, канд. екон. наук, доц. І. М. Сотник. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2008. – 896 с.
Бренд [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
https://uk.wikipedia.org/wiki/Бренд
Бук Л. М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств : автореф. дис.. канд. екон. наук : 08.06.01 /Л. М. Бук. – Львів, 2006. – 26 с.
Волкова О. А. Український рекламний текст і рекламний бренд: апперцепція мовного знака : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. А. Волкова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2012.. - 19 с.
Методичні вказівки до практичних занять з англійської мови для студентів економічних спеціальностей за темою "Branding". Брендінг / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т" ; [уклад. В. В. Ларченко]. - Х. : НТУ "ХПІ", 2011.. - 47 с.
Рудченко Ю. Особливості інвентаризації та визнання торговельних марок в бухгалтерському обліку / Ю. Рудченко // Науковий вісник Національного аграрного університету. – 2007. – № 11. – С. 277–280.
Рудченко Ю. Про вплив іміджу агропромислового підприємства на оцінку біологічних активів // Матеріали ІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції “Реформування обліку, звітності та аудиту в системі АПК України: стан та перспективи”. – К.: ННЦ ІАЕ. – 2006. – С.56-57.
Рудченко Ю. Роль бухгалтерського обліку в системі маркетингового управління торговельною маркою / Ю. Рудченко // Економіка АПК. – 2007. – №1. – С. 99-102.
Рудченко Ю. Торговельні марки у звітності як фактор підвищення інвестиційної привабливості підприємств / Ю. Рудченко // Вісник Полтавської державної аграрної академії. – 2006. – № 4. – С. 217-220.
Стратегические коммуникации и брендинг [Электронный ресурс] – Режим доступа:
http://marketingart.com.ua/ communications.php5?pid=5
Україна: підприємства, товари, послуги [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
http://www.ua.all-biz.info/
Український видавничий портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу
http://who-is-who.com.ua/project/13.html