Доброго дня. Підберіть мені літературу з теми "Психологія реклами як складової інформаційно-бібліографічного маркетингу". Буду вдячна
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Булахова Г. Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 36. - С. 192-199. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_36_20
2. Булахова Г. Бібліотечна реклама як засіб комунікації [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 30. - С. 150-160. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_30_14
3. Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_56
4. Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_11
5. Булахова Г. Реклама бібліотечних закладів [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 26. - С. 291-296. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_26_31
6. Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 396-405. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_41_30
7. Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2014_39_23
8. Грабар Н. Г. Конкурсні програми як засіб рекламної діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / Н. Г. Грабар // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 161-166. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_22
9. Грет М. Реклама бібліотек у блогах [Електронний ресурс] / М. Грет // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2015_1_11
10. Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) [Електронний ресурс] / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вып. 2. - С. 361-368. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2010_2_41
11. Коханова І. Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами [Електронний ресурс] / І. Коханова // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 21-23. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_6_7
12. Лазоренко Ю. Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів [Електронний ресурс] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_2_7
13. Міщенко І. Г. Бібліотечна реклама – засіб позиціонування сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / І. Г. Міщенко // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2015. - Вип. 4. - С. 288-290. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2015_4_57
14. Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах [Електронний ресурс] / М. Самсонов // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 532-542. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_49
******************************************************
Можливо, Вас зацікавлять наступні документи:
15. Антонова З. О. Психологічні особливості впливу реклами на споживача [Електронний ресурс] / З. О. Антонова // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 149-153. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_24
16. Антонова З. О. Роль рекламної діяльності в економіці, психології та культурі [Електронний ресурс] / З. О. Антонова // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_3
17. Волинець Н. В. Психологічний вплив реклами на поведінку споживача [Електронний ресурс] / Н. В. Волинець, С. В. Щирань // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2015. - № 11. - С. 106-109. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2015_11_27
18. Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив [Електронний ресурс] / М. О. Докторович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 70-73. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_21
19. Кокарєва М. В. Психологічні особливості сприймання студентами реклами віртуальних товарів та послуг [Електронний ресурс] / М. В. Кокарєва. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1, № 9. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_14
20. Компанієць Т. І. Психологічні аспекти реклами як інструменту успішного збуту продукції [Електронний ресурс] / Т. І. Компанієць // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 2. - С. 46-49. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2015_2_11
21. Лапіна В. В. Пізнавальний потенціал соціально-психологічного підходу до дослідження сучаних рекламних практик [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 14. - С. 127-135. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_14_19
22. Лапіна В. В. Проблема взаємодоповнення соціологічного та соціально-психологічного підходів до вивчення впливу реклами на соціальні цінності та стилі життя [Електронний ресурс] / В. В. Лапіна // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 16. - С. 92-101. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_16_14
23. Овдіюк В. В. Актуалізація архетипів у мові реклами: психолінгвістичний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Овдіюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(2). - С. 139-144. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(2)__23