Добрий день! Допоможіть, будь ласка, підібрати інформацію до курсової роботи на тему: "Сугестивний потенціал синтаксичних конструкцій в англомовному рекламному дискурсі". Заздалегідь дякую Вам за допомогу.
Доброго дня, Олесю!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Гупаловська В. А. Психологія реклами : навч. посіб. / В. А. Гупаловська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2010. - 384 c.
Євдoкимoвa I. O. Класифікація мовленнєвих масок в англомовному усному рекламному дискурсі. [Електронний ресурс] / I. O. Євдoкимoвa // Записки з романо-германської філології. - 2013. - Вип. 1. - С. 74-80. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2013_1_12.
Іванців О. В. Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу [Електронний ресурс] / О. В. Іванців // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2012. - № 24. - С. 50-55. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2012_24_14.
Ільницька Л. Л. Англомовний сугестивний дискурс : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л. Л. Ільницька ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2006. - 20 c.
Ковалевська А. В. Модальнісне редагування як інструмент оптимізації сугестивного ефекту реклами [Електронний ресурс] / А. В. Ковалевська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 147-152. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_19.
Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії [Електронний ресурс] / А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 74-82. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2014_21_14.
Ковалевська А. В. Структурна модель текстової сугестивності (на матеріалі рекламних слоганів і замовлянь) [Електронний ресурс] / А. В. Ковалевська // Актуальні питання масової комунікації. - 2008. - Вип. 9. - С. 35-38. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2008_9_9.
Конюхова Л.І. Сугестивні властивості слоганів реклами банківських послуг [Електронний ресурс] / Л.І. Конюхова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2016. - Вип. 14. - С. 208-214. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2016_14_25.
Копач О. О. Семантичні та структурно-стилістичні особливості англомовних рекламних слоганів [Електронний ресурс] / О. О. Копач // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 13. - С. 324-328. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_13_54.
Кутуза Н. В. Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : зб. ст. / Н. В. Кутуза ; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Київ : Вид. дім Д. Бураго, 2015. - 286 c.
Моркотун С. Б. Сугестивний характер англомовних медіатекстів [Електронний ресурс] / С. Б. Моркотун // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2014. - Вип. 1. - С. 185-188. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_1_38.
Олексюк О. М. Лексико-семантичні домінанти сугестивного дискурсу реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. М. Олексюк ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2012. - 20 c.
Олексюк О. Сугестивний компонент рекламного дискурсу [Електронний ресурс] / О. Олексюк // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2014. - Вип. 21. - С. 82-85. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2014_21_21.
Петрова Г. Л. Прояв сугестивної функції метафори в рекламі [Електронний ресурс] / Г. Л. Петрова // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 39. - С. 193-195. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_39_60.
Прокопець М. І. Синтаксичні особливості алюзії в англомовному рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / М. І. Прокопець // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Філологічні науки. - 2014. - Кн. 1. - С. 62-66. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2014_1_14.
Рева Н. С. Структурно-семантичні та функціональні характеристики англомовної реклами косметичних засобів для жінок : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Н. С. Рева ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2013. - 18 c.
Романюк С. К. Комунікативні стратегії й тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі американської комерційної реклами [Електронний ресурс] / С. К. Романюк // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 4. - С. 235-242. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_4_32.
Топачевський С. К. Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами [Електронний ресурс] / С. К. Топачевський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 2. - С. 205-210. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_2_43.
Топачевський С. К. Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / С. К. Топачевський ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2011. - 20 c.
Улітіна Н. О. Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Н. О. Улітіна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2010. - 20 c. - Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10unoefd.zip.
Черемних І. В. Сугестивні технології рекламного впливу [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 122-126. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_22.