Доброго дня! Тема: "Маркетинг в бібліотечній справі", дипломний проект. Допоможіть, будь-ласка. Буду дуже вдячна. Вітаю з Новим роком та Різдвом Христовим.
Доброго дня, Людмило!
Дякуємо за поздоровлення. Вітаємо і Вас зі святами.
Пропонуємо переглянути наступні джерела:
Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки [Електронний ресурс] / С. Барабаш // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_6_10.
Башун О. В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек [Текст] / О. В. Башун ; Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н. К. Крупської. - Донецьк : УКЦентр, 1999. - 204 с.
Біліна Л. Маркетингові дослідження – основа організації та прогнозування бібліотечного-інформаційного обслуговування [Електронний ресурс] / Л. Біліна, Л. Коновал // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 127-134. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_15.
Булахова Г. Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 41. - С. 396-405. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_41_30.
Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) [Електронний ресурс] / Г. Булахова // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2014_39_23.
Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек [Електронний ресурс] / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2012_1_3.
Ісаєнко О. Маркетингова складова ефективного управління науковою бібліотекою [Електронний ресурс] / О. Ісаєнко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 38. - С. 384-399. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_38_29.
Коваль Т. Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування [Електронний ресурс] / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14.
Коваль Т. Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв [Електронний ресурс] / Т. Коваль // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2011. - Вип. 29. - С. 147-155. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2011_29_17.
Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) [Електронний ресурс] / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. - Вып. 2. - С. 361-368. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npkpnuiobk_2010_2_41.
Міщенко Г. Г. Маркетинг і бібліотека [Текст] / Г. Г. Міщенко ; Національна парламентська бібліотека України. Інформаційний центр з питань культури та мистецтва. - Київ : НПБ України, 2004. - 94 с.
Ржеуський А. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" [Електронний ресурс] / А. Ржеуський, Н. Кунанець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 8. - С. 17-21. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_8_6.
Ростовцев С. Закордонний досвід інтернет-маркетингової діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 7. - С. 49-52. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_7_15.
Ростовцев С. С. Комунікаційна складова інтернет-маркетингу в бібліотечно-інформаційній сфері [Електронний ресурс] / С. С. Ростовцев // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 45. - С. 189-195. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_45_26.
Ростовцев С. С. Особливості застосування комплексу інтернет-маркетингу в організації обслуговування користувачів бібліотек [Електронний ресурс] / С. С. Ростовцев // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 130-134. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_30.
Ростовцев С. Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек [Електронний ресурс] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 11. - С. 29-30. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_11_5.
Самохіна Ж. Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України [Електронний ресурс] / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 66-75. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_35_8.
Самохіна Ж. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності [Електронний ресурс] / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_42_10.
Солопенко C. Р. Механізм формування та реалізації прийняття управлінських рішень в системі маркетингового менеджменту бібліотеки [Електронний ресурс] / C. Р. Солопенко // Наукові праці МАУП. - 2014. - Вип. 1. - С. 210-213. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2014_1_38.
Терещенко І. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2012. - Вип. 33. - С. 122-130. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_10.
Туровська Л. Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [Електронний ресурс] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_28_2.
Формування бібліотечного фонду. Маркетинговий підхід [Текст] / підгот. Н. Гудимова, І. Цуріна ; ред. С. Басенко ; Національна парламентська бібліотека України. - Київ : [б.в.], 2006. - 31 с. - (Примірна тематика семінарів працівників районних і міських бібліотек ; вип. 1).