Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 32 .:. Запитань у базі: 45988
   


Автор запитання: Инна із міста: Кривий Ріг :: Запитання: 40181  
Инна запитує:
Метафора в мові реклами(МЕТАФОРА У РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕННЯХ) готую тези.потрібна інформація по цій темі
Наша відповідь:
Доброго дня, Инна!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
1. відповіді – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за: Номером запитання - 39999, 39775, 39330, 39292, 38327, 38369, 38715.
2. Валеева Л. В. Семантическая модель суггестивной метафоры (на материале рекламных текстов) [Електронний ресурс] / Л. В. Валеева, К. В. Сухорукова // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 24. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_24_12.
3. Городецька І. Стилістичні фігури в рекламних слоганах як засоби реалізації інформативної та персуазивної функцій реклами [Електронний ресурс] / І. Городецька // Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Германська філологія. - 2014. - Вип. 720. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_720_15.
4. Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Т. А. Декана ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 19 c.
5. Макєдонова О. Д. Концептуальна метафора у сучасному рекламному дискурсі США [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 58. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_58_42.
6. Петрова Г. Л. Прояв сугестивної функції метафори в рекламі [Електронний ресурс] / Г. Л. Петрова // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 39. - С. 193-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_39_60.
7. Сіленко Н. В. Експлікація функціонування метафори в турецькому рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Н. В. Сіленко // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 4. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_4_40.
8. Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / Т. В. Смирнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - Київ, 2003. - 24 c. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2003/03stvfri.zip.
9. Смирнова Т. В. Моделювання рекламного іміджу : навч. посіб. / Т. В. Смирнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2005. - 166 c.
10. Хіміч Р. С. Метафора як образно-функціональна одиниця англійської реклами [Електронний ресурс] / Р. С. Хіміч, Л. М. Конопляник // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2012. - Вип. 25. - С. 289-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2012_25_36.
11. Цуканова Г. О. Метафора в креолізованих текстах друкованої соціальної реклами [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_32.
12. Шукало І. М. Англомовні метафоричні рекламні слогани та їх переклад українською мовою [Електронний ресурс] / І. М. Шукало // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 2. - С. 129-133. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_2_24.

.: Розділ: Мовознавство :: 6.02.2017 22.28.39 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.157192 seconds