Допоможіть, будь ласка, підібрати матеріал для курсової роботи з теми: "Методика роботи з обдарованими учнями" (на уроках укр. мови)
Доброго дня, Єлизавето! Радимо Вам використати наступні посилання:–
http://osvita.ua/school/method/technol/6231/
–
http://yefimchuk.blogspot.com/2014/12/blog-post_81.html
–
http://nodesash2.ucoz.com/_ld/0/10______.doc
–
http://4gd-pzo.lvivedu.com/uk/article/sistema-roboti-vchitelya-z-obdarovanimi-ditmi-na-u.html
–
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/sistema-roboti-vchitelya-z-obdarovanoiu-ditinoiu-n.html
–
http://portal.prolisok.org/files/MR/Shkolna/referat.doc
–
http://osvitahr.at.ua/metod/yziteli.doc
–
http://blogvhitelajovnir.blogspot.ru/p/blog-page_80.html
– Головко А. Робота з обдарованими дітьми на уроках мови та літератури, на заняттях і в позаурочний час / А. Головко // Українська мова та література. - 2012. - № 10. - С. 4-8.
– Кідалова Н. О. Критичне мислення: методика розвитку (робота з обдарованими дітьми) / Н. О. Кідалова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 12. - С. 2-6.
– Мартенс І. М. Як не втратити обдарованість? : робота зі здібними дітьми на уроках укр. мови та літератури / І. М. Мартенс // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2014. - № 15. - С. 2-5
– Гонишнюк Л. А. Плекати обдаровання - основа творчого потенціалу вчителя-філолога / Л. А. Гонишнюк // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 19-21. - С. 2-7
– Бойко Т. Робота з обдарованими дітьми / Т. Бойко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2004. - № 7. - С. 23-24.
– Паскал Н. В. Робота вчителя з обдарованими дітьми початкової школи на уроках української мови / Н. В. Паскал // Обдарована дитина. - 2011. - № 3. - С. 46-50
– Мартенс І. М. Як не втратити обдарованість? / І. М. Мартенс // Вивчаємо укр. мову та л-ру : наук.-метод. журн. - 2014. - № 15. - С. 2-5.
– Тимчишин Н. Толерантність як основа розвитку творчої особистості : як створити у дитячому колективі атмосферу любові : ігрові завдання та ситуації для роботи з обдарованими дітьми / Н. Тимчишин // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 60-64.
– Сивинська Л. Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми : українська мова та література / Л. Сивинська // Школа. - 2012. - № 2. - С. 48-51.
– Шевченко Ж. Використання елементів віршування в роботі з обдарованими дітьми / Ж. Шевченко // Дивослово. - 2009. - № 11. - С. 11-13.
– Діденко Т. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна шк. - 2014. - № 10. - С. 25-31.
– Костромцова Н. В. Плекаємо філологічну обдарованість / Н. В. Костромцова // Обдар. дитина. - 2011. - № 8. - С. 15-20.
– Леонова Н. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості / Н. Леонова // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. - 2012. - № 4. - С. 26-28.
– Дроздовський Д. Майбутнє України - це філологічно обдаровані діти / Д. Дроздовський // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 1. - С. 109-117.
– Яценко Н. А. Система роботи з обдарованими дітьми гімназії та метод проектів як її складова / Н. А. Яценко // Обдар. Дитина. - 2009. - № 10. - С. 34-38.
– Радчук О. В. Відшукай той єдиний алмаз / О. В. Радчук // Обдар. дитина. - 2010. - № 1. - С. 16-20.
– Трощинська Л. І. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми / Л.І. Трощинська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 11. - С. 2-5.
– Рубан С. А. Системне впровадження технологій особистісно зорієнтованого навчання в роботі з обдарованими дітьми/ С.А. Рубан // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 1. - С. 2-4.
– Вороніна Н. Г. Робота з обдарованими дітьми. Поради молодим колегам / Н. Г. Вороніна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 33. - С. 33-34
– Туріщева Л. В. Обдарований - це про що? Чи про кого? / Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 11. – Вкладка.