Доброго дня, Катерино! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Балалаєва О. Ю. Аналітичний огляд електронних ресурсів для вивчення латинської мови / О. Ю. Балалаєва // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2014. — Т. 40, вип. 2. — С. 74-82. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_9.
Басюк Т. Проектування системи автоматизації процесу Seo-оптимізації / Т. Басюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Комп’ютерні науки та інформаційні технології. — 2014. — № 800. — С. 92-97. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPKNIT_2014_800_16.
Ілляшенко Н. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу / Н. С. Ілляшенко, О. С. Савченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 63-74. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_8.
Молодецька-Гринчук К. В. Метод виявлення ознак інформаційних впливів у соціальних інтернет-сервісах за змістовними ознаками / К. В. Молодецька-Гринчук // Радіоелектроніка, інформатика, управління. — 2017. — № 2. — С. 117-126. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2017_2_15.
Сиваченко О. В. Побудова семантичного ядра як основа маркетингових комунікацій підприємства машинобудування в Інтернеті / О. В. Сиваченко // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. — 2015. — № 6. — С. 63-66. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2015_6_16.