Добрий день. Потрібна література про використання вебквестів у навчанні. Дякую.
Світлано, добрий день. Література за вашим запитом:
Барнич О. В. Розвиток емоційного інтелекту при створенні креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання [Електронний ресурс] / О. В. Барнич, І. М. Кравченко, І. С. Турчина // Education and pedagogical sciences. — 2021. — № 1. — С. 12-21. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2021_1_3.
Бескорса О. С. Інноваційні технології навчання читання у практиці сучасної початкової школи [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса, Д. А. Моторіна // Інноваційна педагогіка. — 2019. — Вип. 12(1). — С. 23-26. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(1)__6.
Голуб Н. Розвиток навичок читання у молодших школярів: перспективи формування читацької компетентності [Електронний ресурс] / Н. Голуб // Педагогічний пошук. — 2024. — № 1. — С. 85–88. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2024_1_22.
Дубровська Л. О. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. — 2018. — № 2. — С. 17-22.
Корицька Г. Р. Використання веб-квест технології у навчанні учнів української мови на засадах діяльнісного підходу / Г. Р. Корицька // Інформ. технології і засоби навчання. — 2018. — Т. 65, № 3. — С. 66-75.
Крюкова Є. С. Гейміфікація навчання [Електронний ресурс] / Є. С. Крюкова, О. С. Амерідзе // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. — 2019. — № 67(2). — С. 51–55. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_67(2)__12.
Кулєшов С. О. Огляд властивостей гейміфікації, змішанного, дистанційного, персоналізованого та онлайн-навчання як сучасних форм освітнього процесу [Електронний ресурс] / С. О. Кулєшов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2023. — Вип. 93. — С. 81-85. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_93_18.
Литвинов А. С. Педагогічний потенціал вебквесту у формуванні комунікативної компетентності учнів початкових класів [Електронний ресурс] / А. С. Литвинов, А. С. Китайова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. — 2021. — Вип. 2. — С. 151-160. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2021_2_17.
Мартіна О. Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання [Електронний ресурс] / О. Мартіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2018. — Вип. 24(2). — С. 330-334. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(2)__58.
Мхитарян О. Д. Особливості використання технології веб-квесту на уроках української літератури / О. Д. Мхитарян, О. В. Олійник // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2018. — № 4. — С. 75-81.
Оксіньчук Т. В. Інтеграція технології веб-квесту в освітній навчальний простір / Т. В. Оксіньчук, І. В. Семенюк // Пед. пошук. — 2018. — № 1. — С. 74–76.
Олійниченко О. Особливості використання веб-квест технології у викладанні англійської мови для спеціальних цілей / О. Олійниченко // Наук. зап. [Центральноукр. держ.пед. ун-ту ім. В. Винниченка]. Сер. : Філолог. науки. — 2019. — Вип. 175. — С. 889-893.
Паршукова Л. М. Інтеграція технології веб-квесту в освітній простір закладу загальної середньої освіти / Л. М. Паршукова, С. В. Паршуков // Інновац. педагогіка. — 2022. — Вип. 51(2). — С. 57-60.
Побризгаєва В. Цифрові інструменти гейміфікації навчального процесу учнів початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. Побризгаєва, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. — 2024. — № 2. — С. 25-35. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2024_2_5.
Тихонова А. Освітні веб-квести як засоби розвитку у молодших школярів інтересу до читання [Електронний ресурс] / А. Тихонова // Освіта. Інноватика. Практика. — 2024. — Т. 12, № 9. — С. 89-94. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2024_12_9_16.
Томаш В. В. Особливості впровадження веб-квест технології в навчально-виховний процес / В. В. Томаш, В. О. Давидович // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 13 : Проблеми трудової та проф. підготовки. — 2017. — Вип. 9. — С. 87-91.
Ціпан Т. Розвиток у школярів інтересу до читання: актуалізація досвіду Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. Ціпан // Інноватика у вихованні. — 2019. — Вип. 10. — С. 268-274. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_10_38.
Читаємо казки разом-щоб краще зрозуміти природу і людей навколо : дитяче читання // Шкільна бібліотека плюс. — 2020. — № 17-18. — С. 13-18.