Професія – маркетолог
18 грудня у рамках програми з профорієнтації «Кроки до професії» у читальному залі для дітей середнього і старшого віку відбулася зустріч із Дмитром Рябенко — маркетологом, досвід роботи якого становить 14 років. Дмитро закінчив Київський національний економічний університет, факультет маркетингу, працював у компанії «Шкода», зараз працює у компанії мобільного зв’язку. Він розповів, що головне завданням маркетолога зробити так, щоб прибуток компанії був максимальним. Для цього потрібно ретельно дослідити ситуацію на ринку і прийняти правильні рішення щодо подальшого розвитку. Дмитро також звернув увагу на якості людини, які необхідні для цієї професії: уміння збирати і аналізувати інформацію, уважність, аналітичне мислення, комунікабельність, креативність. Яскравим доповненням заходу була відеопрезентація «Професія – маркетолог» і книжкова виставка «Мій життєвий вибір».