Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45653
   


Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47411  
Наталія запитує:
Добрий день! Допоможіть з логопедії знайти статті у фахових виданнях з актуальних проблем методики навчання української мови дітей з різними порушеннями мовлення. Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Наталіє! Радимо Вам використати наступні статті: – Чередніченко Н. В. Значення курсу початкового навчання української мови в системі корекційно-розвиваючого навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Чередніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – Вип. 14. – С. 155-159.
– Шеремет М.К. Методи та форми організації корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку / М. К. Шеремет, Н. Манько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія : научное издание / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2008. – Вип. 9 : До 175-річчя НПУ імені М.П. Драгоманова. - С. 150-153.
– Галущенко В. І. Особливості стану та формування емоційної лексики у дітей з порушеннями мовлення / В. І. Галущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2018. - Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, Вип. 36. – С. 23-27.
– Галущенко В. І. Аспекти корекційної роботи вдосконалення у дітей з порушеннями психофізичного розвитку навичок керування інтонаційно-мелодійним оформленням висловлювання / В. І. Галущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2016. – Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, Вип. 32. Ч. 1. – С. 26-32.
– Ласточкіна О. Діагностика зв'язного мовлення у дітей із тяжкими порушеннями мовлення засобами пізнавальних завдань / О. Ласточкіна // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2016. – № 1. – С. 47-53.
– Чередніченко Н. В. Теоретичні основи побудови системи навчання рідної мови дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Чередніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та психологія / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2008. – Вип. 11 : матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Тенденції розвитку корекційної освіти в Україні". – С. 242-246.
– Трофименко Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Л. Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2020. – № 2(94). – С. 64-73.
– Трофименко Л. Формування морфологічних знань у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у контексті вивчення теми "Будова слова" / Л. Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 3. – С. 40-48.
– Ільяна В. Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2015. – № 2. – С. 45-52.
– Швалюк Т. М. Методика формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Т. М. Швалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : сборник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. – Київ, 2011. – Вип. 18. – С. 284-288.
– Махукова Т.В. Формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 - корекційна педагогіка / Т.В.Махукова ; [наук. керівник Шеремет Марія Купріянівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 21 с.
– Рєзніченко Н.В. Розвиток мовлення розумово відсталих першокласників на уроках протягом періоду навчання грамоти / Н. В. Рєзніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2011. – № 14(3). – С. 139-145.
– Гриненко О.М. Формування знань про будову слова у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення : автореферат дис... канд. пед. наук ? 13.00.03 ? корекційна педагогіка / О.М. Гриненко. ? Київ, 2014. ? 20 с.

https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/12005/Lyubchych.pdf?sequence=1&isAllowed=y
https://core.ac.uk/download/pdf/162002327.pdf

.: Розділ: Інше :: 28.09.2023 08.38.08 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.31418 seconds