Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Наталія із міста: Київ :: Запитання: 47741  
Наталія запитує:
Доброго дня! Потрібна література, щодо "Методика та інструментарій для обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами."
Наша відповідь:
Базима Н. В. Обстеження стану мовлення у дітей з аутистичними порушеннями дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. В. Базима // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 19(2). — С. 230-237. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__30
Барабаш О. Ми з весною помандруємо, різні голоси почуємо : музичне тематичне заняття для дітей середньої групи з особливими освітніми потребами / О. Барабаш // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 36-38.
Білокур І. Логопедичні вправи на розвиток мовлення : картки для автоматизації та диференціації звуків [р], [р'] / І. Білокур, Т. Поліщук // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 40 - 69.
Бушанова Т. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок : взаємодіємо зі спеціалістами / Т. Бушанова С. Зарва // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 43-46.
Веремчук О. Гарбузикові подарунки : корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП : спеціальна освіта / О. Веремчук // Дошкільне виховання. — 2023. — № 8. — С. 34-36.
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Зарва С. Багатогранний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи : світ гри /С. Зарва, Т. Бушанова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 10. — С. 30-31.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Кизименко Ю. Формуємо в немовленєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії : взаємодіємо зі спеціалістами / Ю. Кизименко // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 8. — С. 22-26.
Кисличенко В. А. Обстеження сформованості граматичних категорій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в умовах побутового білінгвізму [Електронний ресурс] / В. А. Кисличенко, А. О. Копилова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 3. — С. 187-192. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_32
Логопедичний практикум : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 3. — С. 3-31.
Мазур Л. Пташині клопоти : підгрупове логопедичне занятя для дітей старшої групи / Л. Мазур // Дошкільне виховання. — 2023. — № 5. — С. 24-26.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Рібцун, Юлія. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Рібцун, Юлія // Дошкільне виховання. - 2024. - № 1. - С. 3-9.
Рудь Г. Ґудзики запрошують до гри : світ гри : ігри для дітей з особливими освітніми потребами / Г. Рудь, Н. Склянчук // Дошкільне виховання. — 2022. — № 10. — С. 16-17.
Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / С. О. Хоменко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2014. — Вип. 27. — С. 215-220. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_27_47
Царькова Т. "Граматичні смужки" - наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.

.: Розділ: Інше :: 5.04.2024 18.26.23 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47701  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть знайти літературу на тему: "Особливості логопедичної роботи з дітьми ІІ рівня сформованості мовлення. " Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу за вашим запитом:
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Даниленко Д. О. Особливості організації роботи в логопедичній групі [Електронний ресурс] / Д. О. Даниленко // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/osoblivosti-organizacii-roboti-v-logopedicnij-grupi-189781.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Зелінська-Любченко К. О. Корекційно-логопедична робота з розвитку мовлення в дітей дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 8-13. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_3.
Зелінська-Любченко К. О. Роль пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми із моторною алалією [Електронний ресурс] / К. О. Зелінська-Любченко // Молодий вчений. — 2016. — № 11.1. — С. 48-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_11.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Мазорук І. В. Комплексний підхід до логопедичної роботи з дітьми із складними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мазорук // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/kompleksnij-pidhid-do-logopedicnoi-roboti-z-ditmi-iz-skladnimi-porusennami-movlenna-363009.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Парфенова Г. Стан сформованості усного зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / Г. Парфенова // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 1. — С. 64-71.
Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції : монографія / Н. В. Савінова, Н. В. Стельмах, І. В. Середа, В. А. Кисличенко, Н. А. Шавліс; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв : Іліон, 2017. — 269 c.
Рібцун Ю. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика : актуальні проблеми : у фокусі: діти раннього віку / Ю. Рібцун // Дошкільне виховання. — 2024. — № 1. — С. 3-9.
Судак Т. Чому грамота важлива? : [тематична добірка] / Т. Судак // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 7-8. — С. 8-29.
Фомич А. О. Напрямки логопедичної роботи з формування вимови у дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / А. О. Фомич // Всеосвіта [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/napramki-logopedicnoi-roboti-z-formuvanna-vimovi-u-ditej-z-tazkimi-porusennami-movlenna-248762.html. — Дата звернення : 13.03.2024.
Царькова Т. «Граматичні смужки» – наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.
Янкевич Т. Логосенсорика : тема номера : вправи для коригувальних занять із дітьми з ООП / Т. Янкевич, О. Яковенко // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 1-2. — С. 6-13.

.: Розділ: Інше :: 13.03.2024 12.05.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47695  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть знайти літературу на тему: "Історичний огляд вчень про дискалькулію та акалькулію." Завчасно дякую!
Наша відповідь:
https://irinin.com/medytsyna/akalkuliya.html
https://klimateh.org.ua/1067/акалькулія-причини-і-корекція-поруше/
https://www.wikidata.uk-ua.nina.az/Дискалькулія.html
https://umu.org.ua/17206/акалькулія-захворювання-при-якому-вт/
Димиденко Т. Кому і чому важко дається математика : професійні орієнтири / Т. Димиденко // Дитина з особливими потребами. — 2018. — № 12. — С. 2-5.
Катасанов О. М. Теоретико-методологічні основи вивчення конфліктологічної компетентності в осіб із розладами мислення [Електронний ресурс] / О. М. Катасанов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. — 2017. — Вип. 4(1). — С. 147-151. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_4(1)__28
Помогайбо В. М. Генетика специфічного розладу навчання [Електронний ресурс] / В. М. Помогайбо, О. І. Березан, А. В. Петрушов // Психологія і особистість. — 2018. — № 2. — С. 197-207. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2018_2_16
Рогоза С. В. Синдром Герстмана: вигадка чи реальність? [Електронний ресурс] / С. В. Рогоза, Т. І. Ілляш, Т. В. Шоптенко // Український неврологічний журнал. — 2014. — № 3-4. — С. 5-10. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UNJ_2014_3-4_3
Чупахіна С. Попередження дискалькулії у дітей старшого дошкільного віку: особливості організації розвиткової роботи [Електронний ресурс] / С. Чупахіна, Н. Кирста // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2021. — Вип. 40(3). — С. 262-269. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_40(3)__44

.: Розділ: Інше :: 11.03.2024 14.29.21 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47684  
Наталія запитує:
Доброго дня, допоможіть знайти літературу на тему: "Особливості вивчення писемної продукції у молодших школярів. Види письма." Завчасно дякую!
Наша відповідь:
Добрий день, Наталіє! Радим Вам використати наступні джерела:
Бадер, В. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів : методичний посібник / В. І. Бадер. – К.: АПН, 2000. – 316с.
Богуш, А. М. Готуємо руку дитини до письма : Система знань і вправ з підгот. руки дитини дошк. віку до письма у 1 кл. - 2-е вид., допрац., доп. - Тернопіль : Мандрівець, 1999. - 53 с.
Коломієць, Ю. В., Ніжинська О. В. Особливості порушень писемного мовлення у молодших школярів загальноосвітніх шкіл. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та психологія : збірник наукових праць. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. Вип. 21. С. 118-123.
Сапун Г. Уроки навчання грамоти. - Тернопіль : Підручники і посібники, 1998. - 160 с. : іл.
Тарасун, В. В. Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та психологія : збірник наукових праць. 50 Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 29. С. 29-102. 35
. Тарасун, В. В. Морфофункціональна готовність дітей з особливостями у розвитку до шкільного навчання: діагностика і формування (нейропсихологічний супровід) : монографія. Київ, 2008. 299 с. 36. Тарасун В. В. Писемне мовлення: запобігання і корекція порушень : науково-методичний посібник. Київ : МП Леся, 2007. 151 с.
Крапивна, Л. Вади письма : дидакт. матеріали / Л. Крапивна // Початкова освіта. - 2017. - № 21. - С. 55-62.
Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навиками письма / Н. Кабельнікова // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 11-13.
Дубовик, С. Організація навчальної мовленнєво-творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови : педаг. умови організації мовленнєво-творчої діяльності мол. школярів на уроках укр. мови / С. Дубовик // Початкова школа. - 2016. - № 7. - С. 5-11 ; № 8. - С. 15-21.
Прищепа, О. Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроці української мови в 3 класі / О. Прищепа // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 7-10.
Головко, Л. Формуємо навички грамотного письма : використання опорних таблиць в умовах технології особистісно зорієнтованого навчання / Л. Головко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 45-52.
Мачнева, О. М. Алгоритмізація процесу навчання письма / О.М. Мачнева // Початкове навчання та виховання. - 2011. - № 22-23. - С. 2-9.
Н.М. Боднар. Історичний аспект розвитку писемності [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/2959/1/22_43.pdf
Походження письма. Виникнення основних алфавітів [Електронний ресурс]. Режим доступу:
https://wikipage.com.ua/1x2b3.html
Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів: методичні рекомендації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/inkluzyvne-navchannya/2020/02/17/17-02-2020-inkluzya-metod-recomend.pdf
Методика навчання української мови. Письмо як вид мовленнєвої діяльності [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://subjectum.eu/ukrmova/method/58.html
Особливості писемного мовлення молодших школярів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://naurok.com.ua/osoblivosti-pisemnogo-movlennya-molodshih-shkolyariv-397688.html
Використання інноваційних методів під час корекції порушень писемного мовлення у молодших школярів [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/handle/123456789/16302/Varava_pedfak_2021.pdf?sequence=1
Формування комунікаційно-мовленнєвих компетенцій молодших школярів на уроках рідної мови [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://naurok.com.ua/formuvannya-movlennevo-komunikativnih-kompetenciy-na-urokah-ridno-movi-v-pochatkovih-klasah-24844.html

.: Розділ: Інше :: 4.03.2024 13.55.50 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
.: Версія для друку :.
 

Автор запитання: Наталія із міста: Павлоград :: Запитання: 47669  
Наталія запитує:
Добрий день. Шукаю літературу про Когнітивні та мовленнєві передумови опанування математичними уміннями дітьми. Дякую за допомогу.
Наша відповідь:
Добрий день. Радимо таку літературу:
Алєко О. Аналіз сучасних підходів до формування математичної компетентності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Алєко, А. Авдєєва // Acta paedagogika volynieses. — 2021. — Вип. 6. — С. 3-8. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_6_3.
Гавриш Н. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників : працюємо з вихователями / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 32-37.
Гречишкіна І. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь : взаємодіємо з спеціалістами / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 11. — С. 38-42.
Жукова Г. В. Формування логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами спостережень у природі [Електронний ресурс] / Г. В. Жукова // Молодий вчений. — 2018. — № 6(1). — С. 142-145. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_6(1)__34.
Загородня Л. Милуємося красою природи взимку : природа / Л. Загородня // Дошкільне виховання. — 2023. — № 2. — С. 23-25.
Зарва С. Багатогранний флексагон : іграшка-сюрприз для корекції та розвитку мовлення дітей старшої групи : світ гри / С. Зарва, Т. Бушанова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 10. — С. 30-31.
Кліш П. А. Когнітивні предиктори математичної успішності учнів [Електронний ресурс] / П. А. Кліш, М. С. Заяць // Педагогічний пошук. — 2019. — № 1. — С. 29–30. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2019_1_10.
Міщук К. Board Game «City» : вчимося граючись / К. Міщук, Л. Мовчун ; мал. К. Міщук // Крилаті. — 2023. — № 4. — С. 12-13.
Притуляк Л. М. Застосування компетентнісного підходу у викладанні дисципліни «Методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку» [Електронний ресурс] / Л. М. Притуляк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2023. — № 20. — С. 46-49. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2023_20_9.
Семеніхіна О. В. Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. — 2017. — Вип. 3. — С. 136-140. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_26.
Скворцова С. О. Врахування вікових особливостей когнітивних процесів молодших школярів у навчанні математики [Електронний ресурс] / С. О. Скворцова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 3. — С. 341-349. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_58.
Скворцова С. О. Навчання математики з точки зору вікових особливостей когнітивних процесів молодших школярів [Електронний ресурс] / С. О. Скворцова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2017. — № 2. — С. 423-431. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_78.
Царькова Т. «Граматичні смужки" – наочний мовленнєвий тренажер : логопедія / Т. Царькова, О. Сидорова // Дошкільне виховання. — 2023. — № 4. — С. 20-22.
Юрченко А. О. Особливості когнітивно-візуального підходу під час візуалізації навчального матеріалу з математики [Електронний ресурс] / А. О. Юрченко // Інноваційна педагогіка. — 2019. — Вип. 11(3). — С. 62-67. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(3)__15.

.: Розділ: Інше :: 27.02.2024 08.25.11 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
.: Версія для друку :.
 


Generated in 0.413794 seconds