Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Юля із міста: Харків :: Запитання: 47417  
Юля запитує:
Добрий день! Допоможіть знайти літературу з логопедії з питання "Прогноз при різних порушеннях темпу мовлення у дітей." Дякую за відповідь!
Наша відповідь:
Добрий день, Юля! Перегляньте таку літературу:
Аніщук А. М. Основи дефектології та логопедії : навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту психології та соц. роботи, спец. «Дошкільна освіта; практична психологія» / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. — Ніжин, 2012. — 176 c.
Баль Н. М. Актуальні проблеми діагностики мовленнєвих порушень у дітей [Електронний ресурс] / Н. М. Баль // Актуальні питання корекційної освіти. — 2010. — Вип. 1. — С. 22-29. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_4.
Бєлова О. Б. Модифікована методика дослідження агресивності молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком [Електронний ресурс] / О. Б. Бєлова // Актуальні питання корекційної освіти. — 2010. — Вип. 1. — С. 35-47. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_6.
Бєлова О. Б. Особливості розвитку особистості молодших школярів з порушеним мовленнєвим розвитком [Електронний ресурс] / О. Б. Бєлова // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2011. — Вип. 2. — С. 6-15. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2011_2_3.
Брецко І. І. Класифікації порушень мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2022. — № 15. — С. 42-44. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2022_15_10.
Глущенко І. І. Особливості порушення дії ймовірного прогнозування мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / І. І. Глущенко // Дефектологія. — 2006. — № 3. — С. 14-16.
Камінська Ю. В. Актуальні аспекти проблеми корекції темпо-ритмічних порушень мовлення у дітей молодшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. В. Камінська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. — 2013. — Вип. 4(2). — С. 142-152. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(2)__19.
Мартиненко І. В. Прогнозування в комунікативній діяльності старших дошкільників із системними порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. В. Мартиненко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 7(1). — С. 250-259. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(1)__26.
Мартиненко І. В. Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень у дітей та дорослих [Електронний ресурс] / І. В. Мартиненко // Логопедія. — 2011. — № 1. — С. 37-40. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2011_1_11.
Черніченко Л. Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Л. Черніченко // Освіта. Інноватика. Практика. — 2023. — Т. 11, № 3. — С. 47-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_3_9.
Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити : майстерня психолога / Г. Якимчук // Психолог (Шкільний світ). — 2018. — № 21-22. — С. 14-21.

.: Розділ: Інше :: 30.09.2023 15.05.53 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.247799 seconds