Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45744
   


Автор запитання: Наталія із міста: Харків :: Запитання: 47466  
Наталія запитує:
Добрий день! Допоможіть знайти інформацію з теми "Концепції загального недорозвинення мовлення, порушення мовного розвитку» або «специфічного порушення мови»."
Наша відповідь:
Добрий день! Ви можете використати таку літературу:
Барна Х. В. Педагогічна підтримка дошкільників із мовленнєвими порушеннями в інклюзивному просторі [Електронний ресурс] / Х. В. Барна, Л. В. Кашуба, Ж. Г. Вальо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2022. — Вип. 89. — С. 11-16. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_89_4.
Брецко І. І. Класифікації порушень мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] / І. І. Брецко, Т. Ю. Ямчук // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». — 2022. — № 15. — С. 42-44. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2022_15_10.
З досвіду роботи : [добірка матеріалів] // Логопед. — 2020. — № 9. — С. 11-23.
Калиновська І. Теоретичні засади психокорекції дошкільників із порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / І. Калиновська // Acta Paedagogika Volynieses. — 2022. — Вип. 1(1). — С. 164-168. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_1(1)__28.
Керик О. Є. Особливості особистісного та соціального розвитку дітей із загальним недорозвиненням мовлення [Електронний ресурс] / О. Є. Керик // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2016. — Вип. 7(1). — С. 165-175. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(1)__18.
Корисна логоритміка : [тематичний номер] // Палітра педагога. — 2020. — № 2. — С. 2-31.
Корсун В. А. Корекція мовленєвих порушень у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобами логоритміки [Електронний ресурс] / В. А. Корсун, О. М. Денисяка, Н. В. Базима // Логопедія. — 2017. — № 10. — С. 21-40. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2017_10_5.
Крикуненко Ю. О. Теоретичний аналіз дослідження мовленнєвих особливостей у разі аутистичних порушень у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. О. Крикуненко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 93. — С. 128-132. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2020_93_21.
Курбатова А. І. Методика вивчення чинників порушень формування синтаксичних узагальнень у молодших школярів із нерізко вираженим недорозвиненням мовлення [Електронний ресурс] / А. І. Курбатова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. — 2011. — Вип. 17. — С. 127-134. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_37.
Лашко Р. В. Причини мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку і основні напрямки корекційного навчання [Електронний ресурс] / Р. В. Лашко // Педагогіка вищої та середньої школи. — 2004. — Вип. 8. — С. 422-426. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_72.
Логопедичний практикум : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 3. — С. 3-31.
Лукачович Г. О. Теоретичні засади опанування лексикою природничого змісту дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення [Електронний ресурс] / Г. О. Лукачович // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 50(1). — С. 119-124. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(1)__27.
Марєєва Т. В. Викладання дисципліни «Основи логопедії з діагностикою мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку» [Електронний ресурс] / Т. В. Марєєва, Г. П. Барсуковська // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 54(2). — С. 65-77. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_54(2)__15.
Махукова Т. В. Психолінгвістичний підхід у логопедичному дослідженні мовної здібності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Т. В. Махукова, І. В. Макаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. — 2022. — № 6. — С. 92-97. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_6_16.
Особливі діти : [добірка матеріалів] // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 1-2. — С. 6-45.
Судак Т. Чому грамота важлива? : [тематична добірка] / Т. Судак // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2021. — № 7-8. — С. 8-29.
Черніченко Л. Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Л. Черніченко // Освіта. Інноватика. Практика. — 2023. — Т. 11, № 3. — С. 47-51. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_3_9.
Чупахіна С. В. Розвиток слухомовленнєвої пам’яті у дітей із порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / С. В. Чупахіна, Н. Р. Кирста, Н. М. Кіндрачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. — 2023. — Вип. 91. — С. 243-248. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_53.

.: Розділ: Інше :: 20.10.2023 21.33.54 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.35485 seconds