Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45745
   


Автор запитання: Софія із міста: Переяслав :: Запитання: 47587  
Софія запитує:
Добрий день. Потребую вашої допомоги. Шукаю літературу на наступну тему: Розвиток уяви у дошкільному віці у процесі ігрової діяльності. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день. Перегляньте таку літературу:
Артеменко М. Розвиток креативного мислення: від побуту до мистецтва : ідеї для роботи з дерев’яними прищіпками : у фокусі : розвиваємо креативність / М. Артеменко // Дошкільне виховання. — 2023. — № 3. — С. 14-15.
Гавриш Н. Кубики в роботі з дітьми: новий погляд на знайому іграшку : працюємо з вихователями / Н. Гавриш, Л. Мартинюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 10. — С. 25-31.
Гавриш Н. Чим може бути мотузка під час занять та ігор з дітьми : формуємо розвивальне середовище / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 7. — С. 32-36.
Гавриш Н. Чому паличка — універсальний предмет для ігор і навчання : формуємо розвивальне середовище / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. — 2023. — № 6. — С. 31-35.
Гонта В. С. Ігрові технології навчання та оцінювання як одна з інноваційних форм розвитку просторової уяви [Електронний ресурс] / В. С. Гонта // Управління розвитком складних систем. — 2019. — Вип. 37. — С. 138-143. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2019_37_24.
Грузинська І. М. Особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку / І. М. Грузинська // Молодий вчений. — 2017. — № 8. — С. 211-214.
Жейнова С. Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності / С. Жейнова, Н. Мельникова // Наук. вісн. Мелітопол. держ. пед. університету. Сер. Педагогіка. — 2017. — № 1. — С. 81-85.
Жейнова С. Педагогічні умови розвитку творчої уяви у дітей засобами ігрової художньої діяльності [Електронний ресурс] / С. Жейнова, Н. Мельникова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. — 2017. — № 1. — С. 81-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_14.
Здіховський А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки [Електронний ресурс] / А. Здіховський // Нова педагогічна думка. — 2022. — № 4. — С. 84-88. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2022_4_16.
Кір’ян Л. Веселковий світ дитинства : розвивальна ігрова методика / Л. Кір’ян // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2021. — № 3-4. — С. 56-65.
Коваленко М. М. Педагогічні умови розвитку уяви молодших дошкільників і процесі зображувально-ігрової діяльності / М. М. Коваленко. // Наук. вісн. Донбасу. — 2010. — № 3.
Коваленко М. М. Педагогічні умови розвитку уяви молодших дошкільників і процесі зображувально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / М. М. Коваленко. // Науковий вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2010_3_14.
Коваленко О. Дидактичні ігри та вправи як методи формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку / О. Коваленко, Ю. Березна // Актуальні питання гуманітарн. наук. — 2021. — Вип. 40(2). — С. 172-177.
Кривошея Т. Весела математика : світ гри : дидактичні ігри для дітей старшої групи / Т. Кривошея // Дошкільне виховання. — 2022. — № 11. — С. 10-12.
Максимів Н. П. Педагогічні умови формування гуманних взаємин в ігровій діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. П. Максимів // Молодий вчений. — 2022. — № 5. — С. 117-121. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_5_26.
Мариновська А. Ігри для розвитку уяви : ігри на всі випадки / А. Мариновська // Зростаємо разом. — 2017. — № 11. — С. 18-19.
Миргород О. І. Становлення варіативності мислення у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Миргород ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — Київ, 2009. — 20 с.
Нікольченко М. Ігрова модель навчання як метод ефективного розвитку творчої уяви і самореалізації учнів [Електронний ресурс] / М. Нікольченко, І. Іваненко // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2020. — Вип. 34(4). — С. 234-239. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_34(4)__37.
Остапенко А. В. Формування міжособистісних стосунків дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Остапенко, Т. Ю. Шинкар // Grail of Science. — 2023. — № 33. — С. 373-375. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/grsc_2023_33_63.
Пантюк Т. І. Організація ігрової діяльності у дошкільному віці : [навч. посіб.] для підготов. фахівців ОКР «Бакалавр» напряму підготов. «Дошкільна освіта» / Т. Пантюк, М. Пантюк ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка. — Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2011. — 145 с.
Розвиткові програми : [добірка матеріалів] // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2020. — № 3. — С. 4-22, 40-49.
Сокол О. І. Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку уяви дошкільника / О. І. Сокол // Креативний простір. — 2022. — № 9. — С. 23-25.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 15.01.2024 13.34.07 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.350824 seconds