| Автор запитання: Володимир із міста: Тернопіль :: Запитання: 1413   | 
    
  
    | 
	   Володимир запитує: 
	  Чи маєте цікавий матеріал, повязаний Із дослідженням повісті І. Франка "Перехресні стежки"? Буду дуже вдячний. 
	  Наша відповідь: 
	  
		Можемо запропонувати наступні матеріали: 
1. Голод Роман. Між романтизмом і натуралізмом // Дзвін. - 1997.- 8. - С.139-140.  
2. Денисюк Іван. 2. Деякі "білі плями" франкіани // Слово і час. - 1990.- 11. - С.13-22.  
3. Панченко Володимир. Любов і боротьба Євгенія Рафаловича: (Повість І.Франка "Перехресні стежки") // Дивослово. - 1999.- 9; 10. - С.32-37; 40-44. 
4. Жиденко Галина. "Перехресні стежки" Івана Франка в 10 класі // Українська література в загальноосвітній школі. - 1999.- 6. - С.6-12.  
5. Гриценко Віктор. "Мов паралітик той на роздорожжу...": (Вивчення повісті І.Франка "Перехресні стежки" в 10 кл.) // Українська література в загальноосвітній школі. - 2000.- 3. - С.15-18.  
6. Панченко, Володимир. Любов і боротьба адвоката Рафаловича: Шк. версія аналізу повісті І.Франка // Франко І.Я. Перехресні стежки. - Кіровоград, 2000. - С.215-238.  
7. Ковальчук Алла. Художній простір як засіб психологізму: (на матеріалі "кримінальної прози" І.Франка) // Слово і час. - 2001.- 7. - С.73-77.  
8. Степанишин, Борис. "Перехресні стежки" Івана Франка // Українська література: Хрестоматія: 10 кл. - Х., 2002. - С.339-340.  
9. Ковальчук Алла. Еволюція поглядів І.Франка на психологію переступника / Ковальчук Алла 
// Київська старовина. - 2001.- 4. - С.163-175.  
10. Логвин Григорій. Як побудоване суспільство?: ("Перехресні стежки" І.Я.Франка - у 10 кл.) // Українська мова і література в школі. - 2003.- 3. - С.49-53.  
11. Каневська Лариса. "Простір страждання" Франкового героя-інтелігента (психолого-біографічний ракурс) // Слово і час. - 2003.- 9. - С.44-53.  
12. Каневська Лариса. "Чоловік не сам жиє на світі, а з людьми": Художньо-психологічна концепція міжособистісних взаємин у романістиці Івана Франка // Дивослово. - 2004.- 3. - С.55-58.	  
	   
	   	  	 | 
    
  
    |   | 
      |