Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46097
   


Автор запитання: Ульяна із міста: Черкаси :: Запитання: 16992  
Ульяна запитує:
Допоможіть будь-ласка відшукати матеріал до такого запитання: - методика проведення фонетичної (мовленнєвої зарядки)? Дякую )
Наша відповідь:
Доброго дня, Уляно! На жаль, у Вашому запиті не визначено мову, класи, тому добіралися документи з фонетичними вправами взагалі, але акцент зроблено на українській мові.
Босак Н.Ф.Формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів південно-східного регіону України 2003 года.-Режим доступу:
http://www.lib.ua-ru.net/inode/6651.html/

Т.В. Криворучко ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО КОМУНІКАТИВНОГО ЧИТАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТЕКСТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.-Режим доступу:
http://eprints.zu.edu.ua/1342/1/1.pdf

Крутий К. Модель організації заняття з дітьми дошкільного віку.-Режим доступу:
http://www.ukrdeti.com/nauka.php?ar=3

Лопушанська Г. Українсько-англійські мовні паралелі у педагогічному досвіді.-Режим доступу:
http://www.ualogos.kiev.ua/text.html?id=708&number=61&category=10/

***

Аршавский И.А. Физиологические механизмы и закономерности индивидуального развития. – М.: Наука, 1982. – С.29-48.
Богуш А.М. Дошкільна лінґводидактика: теорія і практика. – Запоріжжя: Просвіта, 2000. – С.29-47.
Богуш А. Мовленнєвий розвиток дітей від народження до 7 років: Монографія. – К.: Видавничий Дім “Слово”, 2004. – 113 с.

Григорчук А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці-казці (визначення нової букви і звуків, що їх позначає) //Почат. шк..-2007.-№12.-С.23-26.

Донченко Т. Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема //Дивослово.-2006.-№5.-С.2-5.
Ігнатенко Т. Творчі завдання на уроках розвитку мовлення //Почат. шк..-2006.-№2.-С.11-12.

Кисунько Е. Упражнения для фонетической зарядки . - М.:Чистые пруды, 2005 . - 32 с.

Крутій К.Л. Навчання дітей української мови: теорія і практика. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2000. – С.11-44.

Лавриненко О. Мовленнєві ігри-вправи //Палітра педагога.-2004.-№2.-С.14-16.

Лазоренко С. Кохані звуки, рідне слово – моя сердечна, українська мова //Почат. шк..-2007.-№9.-С.48-51.

Лобанчук О. Добір літературних та мистецьких творів для мовленнєвого розвитку учнів //Почат. шк.-2009.-№4.-С.37-40.-Бібліогр.: 15 назв.

Пентилюк М.І. Особливості технології уроку мови // Дивослово. – 1999. – № 4. – С.16-18.

Пенфильд В., Робертс Л. Речь и мозговые механизмы. – Л.: Медицина, 1984. – 265 с.

Передрій Г. Про вивчення фонетики у 5 класі //Дивослово.-2004.-№11.-С.4-9.
Пироженко Т.А. Коммуникативно-речевое развитие ребенка. – К.: Нора-Принт, 2002. – С.205-257.

Свідлова Л. Дидактичні вправи для мовної розминки на уроках читання //Почат. шк..-2006.-№7.-С.17-19.
Ушакова О.С. Развитие речи дошкольников. – М.: Изд-во Института Психотерапии, 2001. – С.6-12.
Ющук І. Наукові засади вивчення фонетики у школі //Дивослово.-2007.-№10.-С.8-13; №11.-С.2-5.

.: Розділ: Інше :: 31.05.2009 12.53.30 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.186795 seconds