Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46097
   


Автор запитання: Александра із міста: Одесса :: Запитання: 17969  
Александра запитує:
Здравствуйте.Помогите подобрать литературу для написание курсовой работы на тему "Перспективы проведения информационным отделом предприятия рекламной компаний с использованием новых технологий (наружной рекламы)" (примеры компаний, предприятий или холдингов).Спасибо.
Наша відповідь:
Добрый день, Александра!
Предлагаем следующую информацию:
1. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 [Електронний ресурс] / Т.В. Смирнова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 24 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2003/03stvfri.zip
2. Рекламні стратегії підприємств ресторанного господарства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / О.В. Сушко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06sovprg.zip
3. Рекламно-маркетинговая стратегия продвижения проекта КСПБМ [Электронный ресурс] / С.В. Штукарева // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества: 8-я Междунар. конф. "Крым 2001": Материалы конф. — М., 2001. — Т. 2 — С. 736-739. http://www.nbuv.gov.ua/articles/crimea/2001/tom/sec11a/Doc1.html
4. Ананич Марина Ивановна. Основы рекламной деятельности: Учеб. пособие / Центросоюз Российской Федерации; Сибирский ун-т потребительской кооперации {Новосибирск}. — 2. изд., перераб. и доп. — Новосибирск : СибУПК, 2001. — 88с.
5. Гольман Иосиф Абрамович. Рекламное планирование ; Рекламные технологии ; Организация рекламной деятельности: Записки московского рекламиста. — М. : Гелла- принт, 1996. — 334с. — (Библиотека рекламиста).
6. Ромат Евгений Викторович. Реклама в системе маркетинга: Учеб. пособие для студ. экон. спец.вузов / Харьковская академия технологии и организации питания. — Х. : НВФ "Студцентр", 1995. — 229с.
7. Феофанов Олег Александрович. Реклама: новые технологии в России: Учеб. пособие для подготовки профессионалов в сфере рекламы. — СПб. : Питер, 2003. — 377с.
8. Сиволовська О. В. Використання нових форм рекламних технологій в Україні // Вісник транспорту і промисловості. — Х., 2006. — Вип.15–16. — С.232–234.
9. Полякова Я. А. Архитектоника стратегии рекламной кампании // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2002. — Вип.129. — С.53–57.
10. Вострецов С. С. Моделирование эффективности рекламной кампании // Новое в экономической кибернетике. — Донецк, 2002. — N3: Моделирование коммуникационных процессов в маркетинге. — С.36–47.
11. Орєшнікова М. І. Оцінка ефективності рекламної кампанії // Актуальні проблеми міжнародних відносин. — К., 2002. — Вип.35, ч.2. — С.157–159.
12. Тяжова М. В. Розробка та проведення рекламної кампанії з урахуванням національних особливостей українських споживачів // Міжнародна науково-практична конференція «Стратегія інноваційного розвитку підприємств України», 17–20 вересня 2003 р. — К., 2003. — Т.1. — С.130–132.
13. Надобенко Н. М. Методичні підходи до аналізу ефективності рекламної кампанії // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. — К., 2003. — С.284–291.
14. Прохорова Т. П. Формирование оптимального плана рекламной кампании // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.188, т.2. — С.342–350.
15. Прохорова Т. П. Оценка экономической эффективности рекламных кампаний // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.189, т.2. — С.333–339.
16. Тонева К. В. Модель планирования рекламной кампании предприятия // Коммунальное хозяйство городов. — К., 2004. — Вып.56: Сер.: Экономические науки. — С.132–139.
17. Притыченко Т. И. Комплексный подход к формированию рекламной кампании // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2006. — Вип.211, т.1. — С.122–129.
18. Огліх В. В. Вибір оптимальної стратегії проведення рекламної кампанії // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2006. — Вип.216, т.4. — С.881–888.
19. Разработка рекламной стратегии [Электронный ресурс] / Н.В. Лебедь, М.В. Лебедь // Культура народов Причерноморья. — 2006. — N78. — С. 137-140 http://www.nbuv.gov.ua/Articles/Kultnar/knp78/knp78_137-140.pdf
20. Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / І.І. Віннікова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. http://www.nbuv.gov.ua/ard/2006/06viidfp.zip
http://talan-expo.com.ua/exterior_ad.html
http://diar-print.ru/
http://ru.wikipedia.org/wiki/Наружная_реклама
http://www.soldis-creative.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=44

.: Розділ: Інше :: 2.10.2009 09.32.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.158095 seconds