Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46091
   


Автор запитання: Віка із міста: Одесса :: Запитання: 19810  
Віка запитує:
Доброго дня!!Допоможіть будь-ласка з літературою на тему "Планування і контроль результатів рекламної кампанії "Дуже дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Віка!
Можемо запропонувати таку літературу до Вашої теми:
http://referat.atlant.ws/?set=referat&mc=13&cm=1112
Психологія рекламної діяльності організації-http://studentam.net.ua/content/view/3373/86/
Бібліотека економіста-http://library.if.ua/
Планування рекламної діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 [Електронний ресурс] / Т.В. Новікова; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 18 с.-http://www.nbuv.gov.ua/ard/2001/01ntvrdp.zip, http://library.if.ua/book/88/6184.html
Лук’янець, Т.І. Рекламний менеджмент : навч. посібник. — 2-ге вид., доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 440 с.8.4. Планування рекламної кампанії-http://buklib.net/component/option,com_jbook/task,view/Itemid,99999999/catid,123/id,3452/
Асеева, Е.Н. Организация рекламной кампании / Эксперт. бюро «Strix» — М.: [ПРИОР], 1997. — 110 с.
Бобылева, М.П. Рекламный менеджмент : Основы проф. деятельности. — М.: ООО ”Журн. ”Упр. персоналом”, 2004. — 240 с.: ил., табл. — (Библиотека журнала «Справочник маркетолога»).
Владимирська Анна Овсіївна, Владимирський Петро Олександрович. Реклама: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. — К. : Кондор, 2009. — 334с.
Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / Володимир Галіцин, Володимир Дем'яненко, Сергій Потапенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 1. - С. 16-19.
Джефкінс Френк. Реклама: практ. посібник:пер. з 4-го англ. вид. / Деніел Ядін (доп.і ред.) — 2-ге укр. вид., випр. і доп. — К. : Знання, 2008. — 565c.
Дубовик, О. В. Підходи до оцінки ефективності рекламної кампанії в Інтернеті // Управління розвитком. — Х., 2007. — N8. — С. 23–24.
Дяченко, Т. О. Рекламний менеджмент : Курс лекцій. / Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 90, [2] с.: табл.
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії : вдосконалення наявної методики / Наталія Кочкіна // Маркетинг в Україні. - 2007. - № 5. - С. 16-18 : сх.
Надобенко, Н. М. Методичні підходи до аналізу ефективності рекламної кампанії // Ресторанне господарство і туристична індустрія у ринкових умовах. — К., 2003. — С.284–291.
Орєшнікова М. І. Оцінка ефективності рекламної кампанії // Актуальні проблеми міжнародних відносин. — К., 2002. — Вип.35, ч.2. — С.157–159.
Потапенко, С. Д. Формування плану проведення рекламної кампанії з використанням елементів регресійного аналізу // Моделювання та інформаційні системи в економіці. — К., 2007. — Вип.75. — С.281–291.
Прохорова. Т. П. Оценка экономической эффективности рекламных кампаний // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.189, т.2. — С.333–339.
Проскурина, Г. В. Оценка эффективности рекламной кампании // Управління розвитком. — Х., 2006. — N8. — С.111–112.
Прохорова. Т. П. Формирование оптимального плана рекламной кампании // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2004. — Вип.188, т.2. — С.342–350.
Рогожина, В. В. Соціальна рекламна кампанія: підготовчий етап // Соціальні комунікації в стратегіях формування суспільства знань. — Х., 2009. — Ч. 1. — С. 106–107.
Росситер Джон Р., Перси Ларри Реклама и продвижение товаров. — 2.изд. — СПб. : Питер, 2002. — 651с. : рис. — (Маркетинг для профессионалов).
Тєлєтов, О. С. Рекламний менеджмент : [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / О. С. Тєлєтов. — Суми: Унів. кн., 2009. — 364 с.: іл., табл., [4] арк. кольор. іл.
Тонева. К. В. Модель планирования рекламной кампании предприятия // Коммунальное хозяйство городов. — К., 2004. — Вып.56: Сер.: Экономические науки. — С.132–139.
Фарбей, Э. Эффективная рекламная кампания : Рук. по стратегии, планированию и выявлению потенц. потребителя. — 3-е изд. — [Д.]: Баланс-Клуб, [2003] — IX, [1], 229 с.: ил., табл. — (Практический маркетинг).
Шморгун, Л.Г. Посібник з рекламного менеджменту : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: [Абрис], 2005. — 343 с.: табл.
Ян, В. Проведение рекламных кампаний : Стратегия. Структура. Носители. — [М.]: Вершина, [2003] — 237 с.: ил.
Додатково пропонуємо звернутися до каталогів :
1. - Розширений пошук у електронному фонді Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського, Київ - http://www.nbuv.gov.ua/eb/ep_r.html - Зробіть пошук за ключовими словами (Слова з назви публікації
або тексту реферат - напр., реклам$). Визначте, яка література Вам буде більш корисною.
2. - Національної Парламентської бібліотеки України
http://www.nplu.kiev.ua (пошук у : Каталоги та картотеки - Каталог книжкових та спеціальних видань або Каталог статей зі збірників наукових праць (через *, напр.: планув* рекл* камп*).

.: Розділ: Інше :: 11.03.2010 12.40.39 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.201623 seconds