Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 46054
   


Автор запитання: Ліка із міста: Львів :: Запитання: 20621  
Ліка запитує:
Допоможіть знайти інфомацію для диплому "Оцінка ефективності комплексу маркетингу на прикладі торговельного підприємства"
Наша відповідь:
Пропонуємо наступні джерела інформації:
Белоцерковская, Валентина.
Здравствуйте, я ваш магазин! : Прямые продажи / Валентина Белоцерковская // Деньги ua. - 2007. - № 40. - С. 24-28
Герман О. В.
Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства / О. В. Герман // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 6. - С. 72 - 78. - Бібліогр.: 10 назв. - Рис.. - Бібліогр.: 10 назв.
Розглядаються класичні підходи до розуміння сутності конкурентних переваг і конкурентоспроможності торговельних підприємств, висвітлюються проблеми визначення рівня їх конкурентоспроможності, визначаються маркетингові складові довгострокового забезпечення останньої.
Зозулев, Александр.
Особенности формирования имиджа торгового предприятия на потребительском рынке / Александр Зозулев // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 4. - С. 66-70
Михайлова Е.
Концепция и принципы дифференцированного маркетинга в сфере розничной торговли / Е. Михайлова // Маркетинг. - 2005. - № 6. - С. 118-124
Михайлова Е.
Основы маркетинга розничной торговли / Е. Михайлова // Маркетинг. - 2004. - № 5. - С. 118-124
Михайлова Е.
Переход розничной торговли на дифференцированный маркетинг / Е. Михайлова // Маркетинг. - 2006. - № 3. - С. 115-124
Моисеева Н.
Менеджмент категорий и мерчендайзинг в розничной торговле / Н. Моисеева // Маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 101-108
Муровайко, Максим.
Бессознательная щедрость : Воздействие музыки, цвета и запаха на подсознание клиента позволяет добиться роста объемов продаж на 30-40% / Максим Муровайко // Бизнес. - 2005. - № 44. - С. 62-64
Нагапетьянц Р.
Маркетинг в розничной торговле / Р. Нагапетьянц // Маркетинг. - 2006. - № 5. - С. 66-74. - Библиогр.: 16 назв.. - Библиогр.: 16 назв.
Никишкин В.
Маркетинг в современной торговле / В. Никишкин // Маркетинг. - 2002. - № 4. - С. 45-57
Обсуждаем проблемы торгового маркетинга : Материалы круглого стола // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 4. - С. 54-59
Ортынская, Валентина.
Торговый маркетинг - компромиссы и синергия / Валентина Ортынская // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 4. - С. 50-53
Ромат Е.
Мерчандайзинг - маркетинговая технология, реализуемая в розничной торговле / Е.Ромат // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 1. - С. 10-13
Хамініч С.Ю.
Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян // Актуальні проблеми економіки. - 2008. - № 8. - С. 130- 137 : схеми, граф., форм. - Бібліогр.: 19 назв. - Бібліогр.: 19 назв
У статті досліджено маркетингові та фінансові чинники позиціонування товарів і послуг на ринках.
Червак, Руслан.
Торговый маркетинг как элемент экономики развлечений / Руслан Червак // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 4. - С. 36-39
Балабанова Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак ; М-во освіти і науки України, ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. - К. : Професіонал, 2004. - 154,[2] с. : табл. - Бібліогр. с. 133-140; - Покажч. с. 141-144
Балабанова Людмила Вениаминовна
Оптовая торговля : Маркетинг и коммерция / Людмила Балабанова,. - М. : Экономика, 1990. - 207 с. - Библиогр.: с. 192-196 (102 назв.)
Кардаш, Віктор Якович.
Товарна інноваційна політика : Підручник / Віктор Кардаш, Ірина Павленко, Олександр Шафалюк, ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. економ. ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 265,[1] с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 262-264
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: Основи теорії і практики : Навч. посібник для студ. вузів / Василь Липчук, Роман Дудяк, Світлана Бугіль,; За заг. ред. В. Липчука. - 3-тє вид., виправл. і доп. - Львів : Магнолія 2006, 2008. - 280,[8] с. : табл. - Бібліогр. в кінці кн.
Райзберг Б. А.
Курс экономики : учебник / Б. А. Райзберг, Е. Б. Стародубцева ; под ред. Б. А. Райзберга. - 5-е изд., переработ. и доп. - М. : ИНФРА-М, 2010. - 671,[1] с. : ил. - (Сер. "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 664-665
Череп, Алла Василівна.
Реінжиніринг - філософія управління підприємством харчової промисловості / Алла Череп, Катерина Потопа, Олена Ткаченко. - К. : Кондор, 2009. - 366 с. : табл. - Бібліогр.: с. 339-366
Чухрай, Наталія.
Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : підручник / Наталія Чухрай, Роман Патора ; Нац. ун-т "Львівська політехніка", Вища школа підприємництва та управління. - К. : Кондор, 2006. - 397 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 390-397
http://revolution.allbest.ru/marketing/00136863.html
http://referatik.com.ua/referat/55/3961/
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/334928.html
http://www.super-shpora.ru/works/38926.html
http://www.agromage.com/stat_id.php?id=445
http://text-article.ru/stati_po_marketingu/konkurentospromozhnst_torgovelnogo_pdpriiemstva_ta_metodi_ii_otsnki.html
http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=40212&pg=1

.: Розділ: Загальні :: 26.05.2010 09.53.13 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.158714 seconds