Методи дослідження ефективності соціальної реклами. Дякую
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією:
Борисова А. В. Державне управління у сфері соціальної реклами проблеми та перспективи в Україні. – Режим доступа:
http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/conf/2010-2/doc/15.pdf.
Гасаненко Н. Як оцінювати ефективність соціальної реклами. – Режим доступа:
http://www.oca.com.ua/artic/a10.pdf.
Ізюмський М. «Фундаментальні засади» ефективної соціальної реклами. – Режим доступа:
http://gurt.org.ua/blogs/Михайло Ізюмський/535/
Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб., 2008.
Ніколайшвілі Г. Г. Комерційна, політична, соціальна реклама: співробітництво чи конкуренція / Г. Г. Ніколайшвілі. – М., 2003.
Оленич А. К. Деякі аспекти моделювання особливостей впливу батьківських установок на сприймання реклами дітьми. – Режим доступа:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/znpipm/2010_54/P54_st07.pdf.
позитивно спрямованої поведінки молоді. – Режим доступа:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Usoc/2006_2/69-77.pdf
Програма соціологічного дослідження. [Ставлення населення до реклами на телебаченні та її ефективність]. – Режим доступа:
http://myrefs.org.ua/index.php?view=article&id&81&titles=соц дослідження
Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами. – Режим доступа:
http://www.librar.org.ua/sections_load.php?s=culture_science_education&id=6695&start=2
Твердохліб Ю. Методи оцінки ефективності соціальної реклами. – Режим доступа:
http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vkib/2010_1/Tverdohlib.html
Тимошенко (Стрелковська) А. Л. Соціальна реклама як фактор соціалізації / А. Л. Тимошенко (Стрелковська) // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління : зб. наук. праць. – К. : НПУ, 2004. – № 1 (23). – С. 151–158.
Тимошенко (Стрелковська) А. Л. Соціально-педагогічні умови ефективного впливу соціальної реклами на поведінку молоді / А. Л. Тимошенко (Стрелковська) // Проблеми залучення молоді до процесу прийняття рішень на місцевому і регіональних рівнях : зб. статей. – К., 2005. – Т. : Тернограф, 2006. – С. 115–121.
Тимошенко А. Л. Cоціальна реклама в Україні: аналіз впливу на формування
Уелс У. Реклама: принципи та практика / У. Уелс, Д. Бернет, С. Моріарті. – СПб., 1999.
http://fineref.narod.ru/sociology/DVP56R03.htm
http://referat.parta.ua/view/17452/
http://marketing-helping.com/nformaczya-pro-marketing/87-soczalna-reklama--rol.html
http://www.br.com.ua/referats/Sociology/1606.htm
http://ubooks.com.ua/books/00011/inx27.php
http://refs.co.ua/69949-Rol_i_znachenie_PR_i_social_noiy_reklamy_v_praktike_social_noiy_raboty.html
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1830
http://refs.co.ua/65853-Komparativnyiy_analiz_rossiiyskogo_i_zarubezhnogo_opyta_social_noiy_reklamy.html
http://psi.rv.ua/?p=605